دموی بازی Resident Evil Village در انحصار PS5

Resident Evil Village

به گزارش ساویس‌گیم، دیشب شب شلوغی برای عشاق رزیدنت ایول بود. اطلاعات زیادی از بازی به شدت مورد انتظار Resident Evil Village ارائه شد. ما بالأخره شاهد تاریخ عرضه‌ی بازی بودیم. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شود. اما کاربران PS5 یک مزیت ویژه دارند. پشتیبانی از تمام امکانات کنسول و ارائه‌ی یک دموی انحصاری.

نکته‌ی جالب اینجاست که این دمو بخشی از بازی Resident Evil Village نخواهد بود. یک محتوای انحصاری و اختصاصی که به شخصیت Maiden خواهد پرداخت. شما تحت این شخصیت به قصر معروف که در نمایش‌ها شاهدش بودیم قدم خواهید زد. این دمو مبارزه‌ای در بر نخواهد داشت و شما صرفاً باید به دنبال راه فرار باشید. این وضعیت مشابه دموی RE7 می‌باشد که آن نیز بخشی از بازی اصلی نبود.

همانطور که گفتیم دموی Maiden انحصاری PS5 خواهید بود. اما دل آزرده نباشید چرا که دموی دیگری برای سایر پلتفرم‌ها در آینده عرضه خواهد شد. عرضه‌ی این دموی انحصاری که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است، خیلی جالب است. از این جهت که پیش از این شایعات از مشکل‌دار بودن نسخه‌ی PS5 خبر می‌دادند. تریلر مراسم را در پائین مشاهده بفرمائید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Resident Evil Village برای پلتفرم‌های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی این بازی 17 اردیبهشت می‌باشد.

نظرتان چیست دوستان؟ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها