نینتندو سوئیچ 87 درصد فروش کلی کنسول در ژاپن را در دست دارد

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، در این مرحله بر کسی پنهان نیست که نینتندو با کنسول سوئیچ خود در صدر اخبار است. با شروع فروش در سال 2020، ما شاهد فروش فوق العاده شگفت آور حتی در مناطقی هستیم که نینتندو به طور کلی قوی‌ترین کنسول آن نیست. به نظر می‌رسد اکنون نوبت ژاپن است و این کنسول در آنجا پادشاهی می‌کند.

همانطور که توسط فامیتسو گزارش شده است، این پلتفرم 87٪ فروش کل کنسول در کشور ژاپن را تشکیل داده است. البته، مانند بسیاری از این گزارش‌ها، موارد قابل توجهی نیز در نظر گرفته شده است. به طور عمده موضوع سهم فروش کنسول‌های نسل جدید و همچنین پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان که در سال‌های پایانی خود قرار دارند. با این حال، این سهم فروش نینتندو در بازار باورنکردنی است. این رقم برابر با فروش معمولی سوئیچ 3.45 میلیون نسخه به همراه نسخه لایت کمی بیش از 1 میلیون است.

نمودارهای فروش بازی داستان مشابهی را بیان می‌کنند زیرا بیشتر در انحصار نینتندو سوئیچ قرار دارد.  و بازی Animal Crossing: New Horizons و Ring Fit Adventure در جایگاه نخست قرار دارد. تنها بازیی که برای نینتندو نیست بازی Final Fantasy 7 Remake که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها