اطلاعات جدیدی در مورد زمان انتشار بازی Biomutant

biomutant

به گزارش ساویس‌گیم، تاخیرهای متعدد و چرخه توسعه و بازاریابی نسبتاً طولانی منجر به ایجاد هیاهوی پیرامون Experiment 101 و THQ Nordic در مورد بازی نقش‌آفرینی جهان باز Biomutant شده است. که با انتشار اخبار جدید اوضاع کمی بهتر شده است. اما تحولات اخیر حاکی از آن است که بازی بالاخره به زمان انتشار نزدیک‌تر شده است. اخیراً، مدیر عامل استودیو سازنده بازی هنگام صحبت با GamesIndustry پیشنهاد داد که بازی در اوایل سال 2021، مدتی قبل از ماه آوریل آغاز شود، اما به نظر می‌رسد که این مسئله نیز اشتباه بود.

سایت GamesIndustry اخیراً با ارائه به روزرسانی در توییتر، تأیید کرده است که آنها از THQ Nordic توضیحاتی را دریافت کرده‌اند. که این مراحل توسعه این بازی در سال آینده مالی این استودیو منتشر خواهد شد. که از اول آوریل آغاز می‌شود و در 31 مارس 2022 مصادف با 11 فروردین 1401 پایان می‌یابد. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار بازی ارائه شده است.

هر زمان که بازی Biomutant منتشر شود. برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. و احتمالاً نسخه‌های ویژه بومی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری اس و ایکس نیز عرضه می‌شود.

خب دوستان نظر شما در مورد این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها