بازی تحسين‌شده‌ی Kingdoms Of Amalur: Re-Reckoning در راه نینتندو سوئیچ

Kingdoms Of Amalur: Re-Reckoning

به گزارش ساویس‌گیم، Kingdoms Of Amalur: Re-Reckoning در راه نینتندو سوئیچ است. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Kingdoms Of Amalur: Reckoning می‌باشد که در نسل هفت عرضه شده بود. بعد از ورشکستگی دلخراش THQ ترس این می‌رفت که بسیاری از آی‌پی‌های ارزشمند هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی به فراموشی سپرده شوند. خوشبختانه Nordic Games که حال THQ Nordic نامیده می‌شود مانع این اتفاق شد. یکی از عناوینی که این شرکت احیا کرد Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning می‌باشد. این ریمستر برای PC و کنسول‌ها در سال 2020 عرضه شد. همچنين قرار است در ادامه شاهد یک بسته‌ی گسترش دهنده نیز برای بازی باشیم.

شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی برای نینتندو سوئیچ را در پائین مشاهده فرمائید. تریلر بازی به نظر با کیفیت می‌رسد و احتمالاً با یک پورت خوب طرف باشیم. اگر خاطرتان باشد یک بسته‌ی گسترش دهنده به نام Fatesworn نیز قرار بود عرضه شود. در بخش توضیحات این ویدئو ذکر شده که این گسترش دهنده برای تمامی نسخه‌ها در ادامه‌ی سال 2021 عرضه خواهد شد.

باری Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی نیز در تاریخ 16 مارس مصادف با 26 اسفندماه عرضه خواهد شد.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD
تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها