تریلر جدید از مبارزات بازی Monster Hunter Rise؛ مبارزه با شمشیر و نیزه

بازی Monster Hunter Rise

به گزارش ساویس‌گیم، Capcom همچنان به ارائه‌ی جزئیات جدیدی از Monster Hunter Rise می‌پردازد. این بار متمرکز بر Lance و Long Sword. اولی همیشه به دلیل ماهیت دفاعی شناخته شده است در حالی که دومی برای برش‌ها و ضد حمله شناخته شده است. برای مشاهده تغییرات در هر دو نوع سلاح، جدیدترین تریلرها را در پائین بررسی کنید.

دانلود با کیفیتSD  | دانلود با کیفیتHD  | دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

دانلود با کیفیتSD   | دانلود با کیفیتHD |  دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

نیزه هم می‌تواند شما را از حملات دشمنان Monster Hunter Rise محافظت کند و هم آن‌ها را گول بزند. همچنین می‌توانید از حمله‌ی جدید Silkbind به نام “Twin Vine” استفاده کنید. از همه مهم‌تر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در حالی که محافظت شما بالاست فاصله را روی یک هدف به سرعت کاهش دهید. “Anchor Rage” به افراد امکان می دهد حمله خود را افزایش دهند، و به هر ضربه هاله‌ای انفجاری دهد. در مورد شمشیر بلند، این حرکت مانند Foresight Slash و Iai Slash را برای مقابله با حملات حفظ می‌کند.

با استفاده از Wirebug، بازیکنان می‌توانند به عنوان بخشی از حمله “Soaring Kick” هیولا را لگد بزنند و تیغه را مستقیم به پایین فرو ببرند. “Serene Pose” به نظر می‌رسد شبیه ضد حمله‌های فوق باشد. اما بیشتر یک برش فوری است و می‌تواند بلافاصله به حالت ترکیبی برود. Monster Hunter Rise در تاریخ 26 مارس 2021 برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. همچنین یک دموی آزمایشی محدود در ژانویه 2021 خواهد داشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها