استودیوی MachineGames، سازندهی سرشناس سری ولفنشتاین، بیشتر برای ساخت بازیهای شوتر اول شخص شناخته میشود، اما Indiana Jones and the Great Circle قرار است سنتشکنی کند.
سازندگان بازی در خصوص Indiana Jones and the Great Circle نوید یک تجربهی کامل را دادهاند؛ محیطهای قابل کاوش زیادی در بازی قرار دارند و تجربهی متفاوتی را نسبت به بازیهای قبلی MachineGames شاهد خواهیم بود.
کارگردان طراحی بازی، Jens Andersson، در مصاحبه با PC Gamer به این نکته اشاره کرده است که محیطهای نیمه جهانباز Indiana Jones and the Great Circle عناصر ایمرسیو سیم را ارائه خواهند داد و با انتخابهای متنوع در پیشروی، گیمر را در فضاسازی محیطی غوطهور خواهند کرد.
در کل عناصر غوطهور کننده در بازی فراوان خواهند بود، به عنوان مثال کمپهای دشمن را داریم که شما میتوانید از طریق یک ساختمان به آنجا نفوذ کرده و اقدام به کاوش کنید.
اندرسون، کارگردان طراحی بازی، میگوید که محیطهای نیمه جهانباز ایندیانا جونز و دایرهی بزرگ عناصر ایمرسیو سیم اجتماعی نیز دربردارند؛ به این معنی که شما میتوانید با تعامل با برخی شخصیتها به محیطهایی دسترسی پیدا کنید که در حالت عادی دسترسپذیری سختی دارند.
در خصوص سیستم مبارزه، Indiana Jones and the Great Circle نسبت به Wolfenstein، بازی قبلی MachineGames، تمرکز بیشتری روی مبارزات تن به تن و فیزیکی دارد؛ شاخصهای که چندان در بازیهای اول شخص مرسوم نیست.
بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ 9 دسامبر 2024 (19 آذر 1403) برای ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر خواهد شد. نسخهی PS5 بازی ایندیانا جونز نیز در بهار 1404 عرضه میشود.نظر شما در خصوص گیم پلی بازی Indiana Jones and the Great Circle چیست؟