سیستم مورد نیاز THE FINALS

سیستم مورد نیاز THE FINALS کاور بازی فاینالز زنی با چوب جادو و لباس فرشته سیاه

به FINALS بپیوندید، بازی شوتر اول شخص چندنفره آنلاین رایگان، در کنار هم تیمی‌های خود در مناطق مختلف بجنگید، نقشه‌هایی که تخریب پذیری بالایی دارند و می‌توانید آنها را تغییر دهید، از آنها بهره برداری کنید و حتی آنها را نابود کنید. سبک بازی خود را در این تیراندازی اول شخص پیدا کنید تا در مسابقات هیجان انگیز و چالش برانگیز فینالز برنده شوید. سیستم مورد نیاز THE FINALS را در ساویس‌گیم بخوانید.

فرقی نمی‌کند با یک کاتانا در دست به جوخه‌های دشمن حمله کنید یا کل ساختمان را با مواد منفجره روی هوا ببرید، FINALS به شما حق انتخاب می‌دهد! با مهارت‌های مختلف در ساخت شخصیت و انتخاب سلاح و طیف گسترده‌ای از ابزارها، شما در بازی فینالز همه چیز را در اختیار خواهید داشت تا سبک بازی خود را پیدا کرده و از یک تجربه تیراندازی جذاب لذت ببرید!

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی THE FINALS

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 580
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen R5 1600
  • فضای ذخیره‌سازی: 18 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی THE FINALS

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 5700 XT
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600
  • فضای ذخیره‌سازی: 18 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10/11

 

آیا من می‌توانم THE FINALS را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی THE FINALS به حداقل 12 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 18 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای بازی فاینالز استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen R5 1600 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i5-9600K یا AMD Ryzen 5 3600 عنوان شده است.

در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 580 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از NVIDIA GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 5700 XT پیشنهاد شده است.

چطور به بازی فاینالز وصل شویم؟

برای تجربه این بازی می‌توانید از دی ان اس‌های الکترو و رادار گیم استفاده کنید. همچنین استفاده از دی ان اس شکن یکی دیگر از راه‌های اتصال به بازی است.

نظر شما در خصوص THE FINALS چیست؟ سوالی در خصوص این بازی جذاب دارید؟ سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها