یک افشاگر ناشناس محتوای تریلر GTA 6 را فاش کرد

یک افشاگر ناشناس محتوای تریلر GTA 6 را فاش کرد جیسون اسلحه روی شانه ماشین نارنجی جی تی ای 6

یک افشاگر ناشناس محتوای تریلر GTA 6 را فاش کرد. نشانه‌های زیادی وجود دارند که رونمایی از تریلر جی تی ای 6 بسیار نزدیک است!

شرکت Rockstar Games هنوز برنامه‌های خود را برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات درباره GTA 6 منتشر نکرده است، اگرچه گیمرها مطمئن هستند که جی تی ای 6 در ماه اکتبر همین سال رونمایی خواهد شد، به خصوص که جی تی ای 5 و رد دد 2 نیز دقیقاً در همین ماه رونمایی شدند.

حال ظاهراً محتوای تریلر جی تی ای 6 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و برخی از طرفداران حتی حدس می‌زنند که راکستار عمداً تمام محتوای برنامه ریزی شده Grand Theft Auto Online را در اوایل اکتبر منتشر کرده است تا در پایان ماه جا برای معرفی GTA VI باز شود.

این تئوری‌ها می‌تواند اعتبار بیشتری داشته باشد، زیرا یک افشاکننده ناشناس معتقد است که آن‌ها دو بار تریلر رسمی جی تی ای 6 را دیده‌اند و تمام جزئیات را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته‌اند. ساویس‌گیم به دلیل ناشناس بودن هویت فرد و نداشتن سابقه قبلی امکان اعتبارسنجی این منبع را ندارد، با این حال از آن‌جایی که مطالب منتشر شده جالب توجه هستند آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

افشاگر ناشناخته مدعی است که تریلر جی تی ای 6 همان‌طور که بسیاری معتقدند در واقع قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر برابر با 4 آبان ماه منتشر شود و مدت زمان آن کمی کمتر از دو دقیقه خواهد بود و شامل صحبت‌های قهرمانان بازی gta 6 لوسیا و جیسون می‌شود. به علاوه نماهای زیادی هم از نقشه جی تی ای 6 Vice City و ساختمان‌های آن، مردم، حیوانات و گیاهان خواهیم دید.

تریلر رونمایی جی تی ای 6 شامل چه چیزهایی خواهد بود:

  • تریلر gta 6 در ۲۶ اکتبر برابر با 4 آبان ماه منتشر خواهد شد.
  • زمان تریلر تقریباً یک و نیم دقیقه خواهد بود.
  • موسیقی تریلر به سبک لاتین و مطابق با سبک فانک بازی خواهد بود.
  • قهرمان بازی، «جیسون» در تریلر gta 6 در حال پرواز با هلیکوپتر ظاهر می‌شود.
  • مسابقات Drag Race در تریلر جی تی ای 6 در کنار سایر مسابقات در حالی که جمعیت مشغول شادی و جشن گرفتن هستند به نمایش در می‌آیند.
  • لوسیا در تریلر جی تی ای 6 با صداگذاری ظاهر می‌شود و «جیسون» نیز به همین ترتیب. یعنی شاهد دیالوگ‌های این دو خواهیم بود.

چیزی که تریلر فاش نمی‌کند تاریخ انتشار رسمی بازی است و شایعه شده که بازی جی تی ای 6 نهایتاً تا زمستان سال آینده ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

خب دوستان نظر شما در خصوص این اطلاعات چیست؟ این افشاگر ما را دست انداخته است یا واقعاً تریلر جی تی ای 6 را پیش از انتشار دیده؟ فردا مشخص خواهد شد. مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها