راکستار طرفداران جی تی ای 6 را با انتشار تصویری به بازی می‌گیرد

اظهارنظر بازیگر زن درباره شخصیت لوسیا جی تی ای 6 لزلی لاوت leslie lluvet

راکستار طرفداران جی تی ای 6 را با انتشار تصویری به بازی می‌گیرد! باید زمان بسیار خوبی برای Rockstar باشد تا کمی با اعصاب و روان طرفداران بازی مورد انتظار GTA 6 بازی کند، مخصوصاً با این پیش‌فرض که رونمایی بازی نزدیک است.

این بار از طریق یکی از تصاویر تبلیغاتی در حساب رسمی Rockstar، همانطور که می‌بینید، عدد VI در لاتین یا 6 در سمت چپ تصویر ظاهر می‌شود که اشاره‌ای واضح به GTA 6 است یا حداقل مخاطبانی که این تصویر را به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند چنین معتقدند.

نوشتار مرتبط:  طرفداران جی تی ای 6 منتظر رونمایی این بازی در آبان هستند 

راکستار طرفداران جی تی ای 6 را با انتشار تصویری به بازی می‌گیرد جی تی ای آنلاین آپدیت

اگر نظر ما را می‌خواهید بعید نمی‌دانیم که این تصویر نوعی شیطنت رسانه‌ای باشد، ممکن است این نوع کارها در سطح راک استار نباشد، اما شاید زیر سر تیم متخصص در تبلیغات باشد که خواسته با گرفتن عکس به این شکل با اعصاب و روان برخی گیمرها بازی کند. در هر صورت مردم همچنان امید زیادی دارند که بازی خیلی زود رونمایی شود. این بار به عقیده برخی 4 آبان ماه مصادف با 26 اکتبر روز موعود خواهد بود که تاریخی شبیه به تاریخ‌های رونمایی از GTA 5 و Red Dead Redemption 2 است.

همچنین برخی بر این باورند که اشارات اخیر تیک تو مبنی بر اینکه در سال مالی آینده شاهد رشدی بالغ بر 8 میلیارد دلار خواهند بود که دو برابر درآمد سالانه شرکت در طول سال‌های اخیر است، تنها با انتشار عنوانی عظیم در سطح GTA 6 محقق می‌شود. بنابراین، شرکت ناشر ممکن است قصد داشته باشد که این بازی را در سال مالی جدید منتشر کند و سه ماهه آخر سال آینده 2024 مناسب ترین فصل برای آن خواهد بود. این باعث می شود که تاریخ اولین رونمایی از بازی در سه ماهه آخر سال 2023 رخ دهد که اکنون آغاز شده است.

در هر صورت ما نمی‌خواهیم در این جنگ اعصاب شرکت کنیم، اما امیدواریم که Rockstar طرفداران خود را که چندین سال است بدون دریافت چیزی غیر از تأیید اینکه بازی در حال ساخت است، ناامید نکند. همچنین ظاهر شدن آن افشاگری‌های عظیمی که در سال گذشته رخ داد و راک استار ادعا کرد که مربوط به نسخه‌های اولیه بازی هستند، همه را مشتاق کرده است تا کیفیت نهایی را ببینند. اطلاعات قبلی برخی از شایعات بازی را به خصوص در مورد حضور دو شخصیت مرد و زن تأیید می‌کنند. همچنین بازی به Vice City باز می‌گردد و داستان حول محور این دو شخصیت جریان دارد.

آیا شما نیز امید دارید GTA 6 در ماه آینده یا نهایتاََ تا زمستان رونمایی شود؟ یا فکر می‌کنید برای دریافت اولین اعلامیه بازی که ممکن است انتشار آن در سال آینده 2024 باشد، باید زمان بیشتری صبر کنیم؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.6 22 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
21 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها