طرفداران GTA 6 منتظر رونمایی این بازی در آبان هستند

طرفداران GTA 6 منتظر رونمایی این بازی در آبان هستند ماشین قرمز جی تی ای 6

طرفداران خستگی ناپذیر GTA 6 انتظار دارند که رونمایی از بازی آن‌ها خیلی نزدیک باشد و می‌توان گفت که با وجود ناامیدی‌های سال‌های گذشته هیچوقت تا این اندازه امیدوار و مطمئن نبوده‌اند. طی سال‌های اخیر همه منتظر یک رونمایی ساده از جی تی ای 6 بودند، اما این اتفاق نیفتاد. حال طرفداران GTA 6 منتظر رونمایی این بازی در آبان هستند.

مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی به طور جدی به این موضوع پرداخته‌اند و همچنان امیدوارند که این بازی به زودی یعنی همین آبان ماه رونمایی شود. موضوع تنها به مشخص کردن ماه ختم نشده، بلکه روزی که بازی GTA 6 رونمایی می‌شود نیز مشخص است. 4 آبان ماه منتظر رونمایی از جی تی ای 6 باشید!

نوشتار مرتبط:  بازی GTA 6 ممکن است حاوی یک سازمان فضایی مانند ناسا باشد 

همه بازی های راکستار

چرا آبان برای معرفی GTA 6 انتخاب شد؟

آبان ماه (اکتبر) به این دلیل انتخاب شد که راک‌استار آخرین بازی‌های خود را در این ماه معرفی کرده، روز نیز بر اساس تاریخ جلسه مالی سه‌ماهه Take Two تعیین شده است. انتظار می‌رود که Rockstar و Take Two در آن جلسه انگیزه‌ای جدید و عمده برای سرمایه‌گذاران به منظور گسترش سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت ایجاد کنند و هیجانی که با رونمایی از بازی GTA 6 ایجاد می‌شود برای برانگیختن سرمایه گذاران کافی است.

البته این تاریخ نیز بر اساس نکاتی است که شرکت مادر Take Two در آخرین جلسه با سرمایه گذاران انتظار داشت رشد قابل توجهی در درآمدها در سال مالی آینده 2024-2025 داشته باشد، همخوانی دارد. سودی که پیش بینی می‌شود از مرز 8 میلیارد دلار فراتر می‌رود، چیزی که در شرایط عادی غیرممکن است.

در همین راستا منبع داخلی چنین گفت: «اکنون می‌توانم تأیید کنم که رونمایی از Grand Theft Auto VI قرار است در 26 اکتبر 2023 (4 آبان) صورت گیرد.»

هواپیما جی تی ای 6

اگر Rockstar واقعاً بخواهد بازی را امسال رونمایی کند، حدفاصل بین اکتبر و نوامبر مناسب خواهد بود و پس از آن ممکن است این فرصت تنها در رویداد The Game Awards که در ماه دسامبر برگزار می‌شود فراهم باشد. اما همه می‌دانند که Rockstar عناوین جدید خود را در هیچ یک از رویدادهای مهم رونمایی نمی‌کند و در عوض آن‌ها را به صورت جداگانه از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ خود معرفی خواهد کرد.

اگر Rockstar واقعاً قصد دارد بازی را در سال مالی آینده 2024-2025 منتشر کند، همانطور که گمانه زنی‌ها نشان می‌دهند این اتفاق در سه ماهه آخر سال آینده 2024 رخ می‌دهد. این بدان معنی است که رونمایی بازی و شروع بازاریابی برای آن باید قبل از پایان سال جاری آغاز شود.

آیا فکر می کنید راک استار این بار مخاطبان مشتاق خود را ناامید نخواهد کرد و بازی را در ادامه سال رونمایی می‌کند؟ یا ناامیدی جدیدی در انتظار است؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.9 8 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها