بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

به‌روزرسانی جدید هونکای استار ریل Honkai Star Rail چند روزی می‌شود که در دسترس قرار گرفته، این به‌روزرسانی محتوای جدیدی را به همراه داشته و به عنوان نخستین rerun banner از شخصیت پرطرفدار Seele میزبانی می‌کند. Seele یکی از قوی‌ترین DPS های بازی است و سازندگان پس از اتمام debut banner شخصیت Jingliu برنامه‌های ویژه‌ای برای او دارند. بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail را در ساویس‌گیم بشناسید.

شخصیت Seele مسیر Hunt را دنبال می‌کند و به واسطه مکانیک‌های منحصر به فردی که دارد به شدت در بین طرفداران Honkai Star Rail محبوب است. قابلیت منحصر به فرد Seele به وی امکان می‌دهد که در صورت کیل گرفتن در یک دور 2 حرکت انجام دهد. از طرفی break capacity این شخصیت دربرابر دشمنان و باس‌های به اصطلاح quantum weak خیلی بالاست و در نتیجه اضافه کردن Seele به تیم خیلی ارزشمند است، چرا که بازی در حال حاضر جایگزینی برای این شخصیت دوست داشتنی ندارد.

چه شما یک بازیکن تازه‌کار باشید که به دنبال جذب Seele است و چه بازیکنی حرفه‌ای، قطعاً یکی از سؤالات شما این خواهد بود که بهترین هم تیمی‌ها برای جفت شدن با Seele کدام‌اند؟ این راهنما قرار است به سؤال شما پاسخ دهد.

 

پیشنهاد بهترین شخصیت‌های هونکای استار ریل برای تشکیل تیم Seele محور

یک تیم تیپیکال در هونکای استار ریل می‌بایست شامل یک شخصیت مرکزی DPS، دو شخصیت پشتیبان (Double Harmony یا یک Harmony و Nihility) و شخصیتی برای زنده نگه داشتن تیم می‌شود (Preservation یا Abundance).

این راهنما به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید کدام شخصیت Honkai Star Rail بهترین هم تیمی برای Seele هستند.

نوشتار مرتبط:  بهترین شخصیت‌های 5 ستاره هونکای استار ریل Honkai Star Rail 

Bronya - Harmony برونیا هونکای استار ریل بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

1) Bronya – Harmony

برونیا Bronya یک شخصیت 5 ستاره در هونکای استار ریل است که المنت باد را یدک می‌کشد، برونیا از زمان انتشار هونکای استار ریل به عنوان ملکه پشتیبانی شناخته می‌شود. از طرفی به دست آوردن برونیا در مقایسه با سایر شخصیت‌های 5 ستاره خیلی راحت‌تر است.

برونیا در خط داستانی Belobog نقش اساسی را ایفا می‌کند، جایی که ما با Seele آشنا می‌شویم. همچنین Bronya و Seele رابطه دوستانه ویژه‌ای با هم دارند، همین موضوع به تنهایی وی را به کاندیدای اصلی برای حضور در جوخه Seele تبدیل می‌کند. شما که نمی‌خواهید مانعی بر سر راه این دوستان باشید!

قابلیت ویژه برونیا باعث می‌شود شخصیت پس از او اجرای حرکت داشته باشد و مهم نیست که آن شخصیت چه جایگاهی در ترتیب دور دارد، همچنین هرگونه debuff را از شخصیت مذکور می‌زداید و به وی damage boost هم می‌دهد (می‌خواهید یک چایی هم برای شما بریزد!). تازه فقط این نیست، آلتیمیت برونیا critical damage buff می‌دهد و attack کل تیم را بوست می‌کند.

 

Tingyun - Harmony تینگیون هونکای استار ریل بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

2) Tingyun – Harmony

شخصیت ساپورت یا پشتیبان بیش‌تر بازیکنان هونکای استار ریل همین Tingyun شیطون بلاست که تا مدت‌ها در تیم شما جا خوش می‌کند. چرا؟ چون برونیا یک شخصیت 5 ستاره است و برای به دست آوردن آن به روش معمول باید کمی خوش شانس باشید، در حالی که Tingyun چهار ستاره است. او به عنوان راهنمای شما در چپتر Xianzhou Luofu ایفای نقش می‌کند و در ادامه نیز نشان خود را در داستان بر جای می‌گذارد.

شخصیت Tingyun به عنوان یک هارمونی 4 ستاره از لایتنینگ به عنوان المنت استفاده می‌کند و اتک و دمیج خوبی را با اسکیل و آلتیمیت خود فراهم می‌کند. باف‌های Tingyun تا 3 دور باقی می‌مانند که نشان از پایداری خوب و به‌صرفه بودن آن‌هاست. آلتیمیت او نیز نوار انرژی شخصیتی که روی آن استفاده می‌شود را به صورت مضاعف شارژ می‌کند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز Honkai Star Rail هونکای استار ریل 

Silver Wolf - Nihility سیلور ولف هونکای استار ریل بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

3) Silver Wolf – Nihility – بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

سیلور ولف به واسطه شخصیتی که دارد در بین طرفداران محبوب شده، او هکر و عضو Stellaron Hunters است. Silver Wolf قابلیت‌های ویژه و جذابی دارد که به شدت وی را خواستنی کرده است.

سیلور ولف مسیر Nihility را دنبال می‌کند و یک شخصیت کوانتوم 5 ستاره است. قابلیت او دفاع حریف را متلاشی و منجر به این می‌شود که ضربات شما آسیب وحشتناکی به آن‌ها وارد کند. در عناوینی همچون هونکای استار ریل، چنین قابلیتی خیلی کاربردی خواهد بود. همچنین اسکیل وی اجازه کاشتن یک ضعف را در حریف به شما می‌دهد، این مهم برای Seele کاربردی است.

 

فو شان Fu Xuan - Preservation هونکای استار ریل

4) Fu Xuan – Preservation

شخصیت Fu Xuan همین اواخر در کنار Dan Heng – Imbibitor Lunae به بازی اضافه شده و یکی از شخصیت‌های پشتیبان پرطرفدار است.

فو شوان یک شخصیت کوانتوم Preservation پنج ستاره است. Fu Xuan خیلی جالب است، او به جای شیلد کردن آسیب وارده، شدت آن را کاهش می‌دهد و در عوض یک باف کریتیکال هیت 70 درصد دارد که خوراک Seele است.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌های 2023 

Yukong - Harmony هونکای استار ریل در حال شلیک کمان

5) Yukong – Harmony – بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail

یوکانگ شخصیتی از منطقه Xianzhou هونکای استار ریل است که از قضا کاپیتان با کفایت گردان Xianzhou نیز هست. سال‌ها تجربه وی را به یک پشتیبان درجه یک بدل کرده است و شما می‌توانید مثل آب خوردن با تکمیل برخی مراحل Memory of Chaos او را به دست آورید.

شخصیت Yukong به اصطلاح imaginary Harmony است و جزو خوب‌های چهار ستاره طبقه‌بندی می‌شود. قابلیت‌های او اتک باف شگفت انگیزی به هم تیمی‌ها اعطا می‌کند و آلتیمیت یوکانگ crit rate و crit damage تیم را در عین وارد آوردن ضربه کاری به حریف بالا می‌برد. بریک اسکیل وی نیز خوب است و از طرفی Yukong تنها شخصیت 4 ستاره Imaginary بازی است، یوکانگ را نگیرید کی را بگیرید؟

امیدوارم این راهنما برای شمایی که می‌خواهید از Seele به عنوان DPS اصلی خود استفاده کنید مفید بوده باشد. خب دوستان این هم از بهترین هم تیمی‌ها برای Seele در Honkai Star Rail، نظر شما چیست؟ پیشنهاد بهتری دارید؟ گشتم نبود، نگرد نیست 😉 مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها