شایعه: نسخه آزمایشی GTA 6 برای برخی استریمرهای سرشناس ارسال شده است

شایعه: نسخه آزمایشی GTA 6 برای برخی استریمرهای سرشناس ارسال شده است جی تی ای 6 ماشین روشن در شب مرد نقابدار مشغول کار با گوشی

در چند ساعت گذشته شایعات مربوط به جی تی ای 6 به سرعت در حال انتشار است، شایعاتی که از تاریخ رسمی رونمایی و همچنین دعوت Rockstar از برخی رسانه‌ها و اینفلوئنسرها برای حضور در رویدادی ویژه برای این بازی پشت درهای بسته صحبت می‌کنند. طبق این شایعات نسخه آزمایشی GTA 6 برای برخی استریمرهای سرشناس ارسال شده است.

نکته جالب در مورد همه این افشاگری‌ها این است که شایعات همه از یک منبع می‌آیند و منتشر کننده آن‌ها کریس مارکس است که خود را یک شخصیت رسانه‌ای، تأثیرگذار، برنامه نویس و در نهایت یک افشاگر معرفی می‌کند. در حالی که تمام اظهارات او بدون زیر سوال بردن اعتبارشان به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند، اما ما هنوز هویت این منبع و صحت اخباری را که مخابره می‌کند تأیید نکرده‌ایم، با این حال ادعا می‌شود که وی این اطلاعات را از منابع خصوصی مورد اعتماد خود به دست آورده است.

همه چیز از آنجا شروع شد که او در مورد اولین رونمایی از GTA 6 که در روز پنجشنبه 26 اکتبر برابر با 4 آبان ماه برگزار می‌شود صحبت کرد و ما در حال آماده شدن برای آن روز موعود هستیم. توییتی که او از طریق حساب خصوصی خود در پلتفرم X یا توییتر سابق منتشر کرد، به شرح زیر بود:

اکنون می‌توانم تأیید کنم که تریلر Grand Theft Auto VI قرار است در 26 اکتبر 2023 منتشر شود.

نوشتار مرتبط:  تریلر جدید جی تی ای 6 

سپس همان منبع بازگشت تا تأیید کند که Rockstar برای بررسی بازی با تعدادی از چهره‌های رسانه‌ای که به دقت انتخاب شده‌اند و اینفلوئنسرها تماس گرفته است و تمام برداشت‌های آن‌ها در مدت کوتاهی پس از رونمایی منتشر خواهد شد. وی گفت:

خوشحالم که تأیید کنم کمپین پیش‌نمایش Grand Theft Auto VI در حال حاضر در حال انجام است و Rockstar Games فعالانه با خبرنگاران و تأثیرگذاران در صنعت ارتباط برقرار می‌کند. پیش‌نمایش بازی به‌زودی پس از اعلام رسمی در دسترس خواهد بود.

این شایعات در زمانی منتشر می‌شوند که راک استار از طریق یکی از تصاویر منتشر شده در حساب رسمی توییتر خود، به GTA 6 اشاره کرد. تصویر عدد 6 را به صورت لاتین نشان می‌دهد. همان شماره گذاری معروف مجموعه جی تی ای.

بسیاری بر این باورند که این یک اشاره پنهان از سوی سازنده برای آماده شدن برای رونمایی از بازی در آینده نزدیک است، در حالی که بسیاری بر این باورند که 26 اکتبر برابر با 4 آبان که پنجشنبه است، روز مورد علاقه Rockstar برای معرفی بازی‌های خود است و روز موعود خواهد بود.

این منبع با دریافت سوالات بیشتر در مورد بازی اعلام کرد که قادر به پاسخگویی به آن‌ها نخواهد بود و ترجیح داد تا زمان رونمایی رسمی از بازی سکوت کند و روی همان تاریخ ذکر شده تأیید کرد. کریس مارکس ممکن است دوستان با نفوذی داشته باشد که از راک استار دعوتنامه دریافت کرده‌اند، یا حتی توسعه دهندگانی که در توسعه بازی نقش دارند و این اطلاعات محرمانه را در اختیار او قرار می‌دهند، به خصوص که او با توجه به مشخصاتش در پلتفرم X در این زمینه متخصص است.

ما در ساویس‌گیم نتوانستیم هویت منبع و صحت اطلاعاتی را که منتقل می‌کند تأیید کنیم. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه تا رسیدن به تاریخ ذکر شده صبر کنیم، بنابراین امیدواریم همه با احتیاط با این اطلاعات برخورد کنند. مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.3 7 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها