هنرنمایی احتمالی کیانو ریوز در دث استرندینگ 2

هنرنمایی احتمالی کیانو ریوز در دث استرندینگ 2 جان ویک 4 death stranding 2

کوجیما سال گذشته از دث استرندینگ 2 Death Stranding 2 رونمایی کرد. نورمن ریداس مطابق انتظار در نقش سم بریجز ظاهر خواهد شد اما ایشان تنها چهره سرشناس بازی نخواهند بود. اخیراً هیدئو کوجیما تصویری مشترک از نورمن ریداس و کیانو ریوز را به اشتراک گذاشته است که هنرنمایی احتمالی کیانو ریوز در دث استرندینگ 2 را نوید می‌دهد.

بازیساز افسانه‌ای هیدئو کوجیما علاقه وافری به سینما و بازیگران دارد، این را می‌شود را رابطه نزدیک ایشان با اهالی سینما و هنرنمایی بازیگران مطرح و چهره در بازی‌های اخیر این کارگردان صاحب سبک متوجه شد. نورمن ریداس، لیا سدو، ال فانینگ و مارگارت کوالی تنها گوشه‌ای از ستاره‌های سینمایی هستند که در دث استرندینگ ایفای نقش کرده‌اند.

اخیراََ هیدئو کوجیما در حساب اینستاگرام خود تصویری از نورمن ریداس در کنار کیانو ریوز به اشتراک گذاشته است که توجه گیمرها را به خود مشغول ساخته. فضاسازی عکس و نورپردازی شباهت فراوانی به دث استرندینگ دارد و بعید است که کوجیما این تصویر را بدون منظور پست کرده باشد. از طرفی کیانو ریوز با هنرصنعت بازی‌های ویدیویی بیگانه نیست و ایفای نقش ایشان در قالب جانی سیلورهند از معدود نقاط مثبت سایبرپانک 2077 بوده است. کیانو ریوز سال گذشته از کوجیما پروداکشن دیدن کرده بود. این‌که تصویر آن دیدار اکنون به اشتراک گذاشته شده است جای تعجب دارد. احتمالاً این بازیگر چهره نقش مهمی در دث استرندینگ 2 ایفا خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود که تریلر جدید بازی دث استرندینگ در گیمزکام 2023 نمایش داده شود. در ادامه آخرین اطلاعات درباره دث استرندینگ 2 و فیلم سینمایی دث استرندینگ را به اشتراک می‌گذاریم.

نوشتار مرتبط:  نگاهی تحلیلی بر بازی دث استرندینگ 

کیانو ریوز و نورمن ریداس

آخرین اطلاعات پیرامون دث استرندینگ 2

  • بازی داستان کاملاً جدیدی را تعریف می‌کند و به دلیل کرونا تغییراتی داشته است
  • استرند یا ریسمان‌های مرموز جهان دث استرندینگ تعریف تازه‌ای خواهند داشت
  • موسیقی نقش حیاتی در بازی خواهد داشت
  • جهان جدیدی در بازی کشف شده و امکان کاوش در آن وجود دارد
  • شعار بازی «آیا باید متصل شویم؟» است و بیانگر شرایط اجتماعی و اتفاقاتی است که منجر به آخرالزمان شده
  • فیلم سینمایی دث استرندینگ داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند
  • کارگردانی فیلم دث استرندینگ بر عهده هیدئو کوجیما نیست اما همه کارها با نظارت ایشان پیش می‌روند

انتظارات از بازی دث استرندینگ 2 به شدت بالا است و در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص داستان و تغییرات گیم پلی نداریم. شما برای تجربه دث استرندینگ 2 مشتاق هستید؟ چه تغییراتی را برای بهبود تجربه بازی پیشنهاد می‌کنید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها