اشاره تیک تو به تاریخ انتشار جی تی ای 6

اشاره تیک تو به تاریخ انتشار جی تی ای 6 gta 6 launch date

به تازگی شرکت Take-Two در حالی که طبق معمول در مورد بازی مورد انتظار GTA 6 سکوت اختیار کرد، آمار فروش خیره کننده جی تی ای 5 را ارائه داد. با این حال، یک اشاره قوی برای ما به جای گذاشت که ممکن است بازه زمانی انتشار بازی جی تی ای 6 را مشخص کند. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به جديدترين اشاره تیک تو به تاریخ انتشار جی تی ای 6 بپردازیم.

در حالی که Take-Two اعتراف کرد رشد فروش بازی‌هایش در سال مالی جاری خیلی ایده‌آل نبوده است، اما خاطرنشان شد که آن‌ها برای رشد قابل توجهی در سال مالی آینده 2025 آماده می‌شوند. Rockstar در گزارش درآمد سال مالی 2024 سود سه ماهه دوم منتهی به 31 ژوئن را ارائه کرد و این نوید را داد که شرکت در حال آماده شدن برای یک «نقطه عطف» مهم در درآمد است. در طول گزارش سال مالی اخیر بیانیه زیر ارائه شد:

«ما کسب و کار خود را در یک نقطه عطف مهم در سال مالی 2025 قرار می‌دهیم و معتقدیم سطوح جدیدی از عملکرد عملیاتی را شامل می‌شود.»

چنین تغییری که روال معمول فروش عناوین این شرکت در سال‌های اخیر را از بین می‌برد، باید شاهد عرضه‌ای بزرگ و متمایز باشد و این ما را مستقیماً به سراغ GTA 6 می‌برد که قبلاً تایید شده و مدت‌هاست در حال توسعه است.

جی تی ای 5 جت پک

اگر Take-Two به این امر متعهد شود، انتظار داریم که بازی جی تی ای 6 GTA6 بین 1 آوریل 2024 و 31 مارس 2025 منتشر شود. یعنی بهار 1403 تا 1404، البته این ما را در چارچوب زمانی مورد انتظار تحلیلگران و ناظران قرار می‌دهد و ممکن است نشانه بزرگی باشد که جی تی ای 6 قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد شد.

در صورتی که بخواهیم بازه زمانی انتشار بازی را محدود کنیم، راکستار همیشه ترجیح می دهد بازی‌های خود را در بازه زمانی بین سپتامبر تا نوامبر عرضه کند، زیرا این بازه زمانی مصادف با فصل تعطیلات و نزدیک به سال نو میلادی است و انتشار بازی در این بازه زمانی می‌تواند موفقیت بالایی در بر داشته باشد. بنابراین احتمالاً جی تی ای 6 در بازه زمانی شهریور تا آبان سال آینده منتشر شود.

در صورتی که این انتظارات، بر اساس نکات ناشر، درست باشند، تنها نزدیک به یک سال از تاریخ انتشار بازی فاصله داریم و به نظر می‌رسد که اکنون زمان مناسبی برای Rockstar باشد تا اولین مرحله تبلیغات و بازاریابی خود برای جی تی ای 6 را آغاز کند. تا لحظه نگارش این گزارش، به جز تایید Rockstar مبنی بر در دست ساخت بودن قسمت بعدی سری Grand Theft Auto و اینکه کارها طبق برنامه پیش می‌رود، هیچ اطلاعیه رسمی در مورد بازی GTA 6 وجود ندارد. نظر شما چیست؟ اشاره تیک تو به تاریخ انتشار جی تی ای 6 به معنای نزدیک بودن آغاز کمپین تبلیغاتی بازی است یا هنوز با آن فاصله داریم؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.5 8 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها