پلیس‌های جی تی ای 6 تغییرات اساسی خواهند داشت

پلیس‌های جی تی ای 6 تغییرات اساسی خواهند داشت gta 6 police

شایعه جدیدی در مورد GTA 6 در حال پخش شدن است که ادعا می‌کند Rockstar Games در حال ایجاد تغییرات اساسی در نحوه عملکرد پلیس در بازی جی تی ای 6 در مقایسه با نحوه عملکرد آن‌ها در GTA 5 است. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این شایعه که مدعی است پلیس‌های جی تی ای 6 تغییرات اساسی خواهند داشت بپردازیم.

بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان اکشن ماجراجویی جهان باز فوق‌العاده است، اما یکی از نقاط ضعف آن در سیستم امنیتی آن بود که نشان داد ایجاد یک پلیس کارآمد و قانع‌کننده در یک بازی جهان باز چقدر چالش برانگیز است. طرفداران Grand Theft Auto احتمالاً راضی خواهند بود اگر پلیس در GTA 6  درست مانند GTA 5 کار کند، اما Rockstar Games ظاهراً در حال آماده سازی تغییرات و بهبودهایی است که عمدتاً به واقع گرایی بیش‌تر ختم خواهند شد.

طبق شایعات، حضور پلیس در GTA 6 و رسیدن آن‌ها به صحنه زمان بیشتری خواهد برد. به عبارت دیگر، آن‌ها دیگر قرار نیست از ناکجاآباد ظاهر شوند و به محض وقوع جرم به تعقیب شما بپردازند. این تعهد به واقع گرایی تا کجا پیش خواهد رفت؟ باید دید، اما به خاطر گیم پلی و حفظ سرگرم کنندگی بازی احتمالاً خیلی به واقعیت نزدیک نباشد.

گرافیک جی تی ای 6 پلی استیشن 5 ماشین پلیس تیراندازی

به طور سنتی، پلیس‌های جی تی ای GTA ابتدا شلیک می‌کنند و بعد سؤال می‌پرسند! طبق شایعات، پلیس‌ها در GTA 6 بسته به جنایت آن‌ها به بازیکنان زمان می‌دهند تا قبل از تیراندازی تسلیم شوند. به علاوه، آن‌ها دیگر به سمت بازیکنان یورش نخواهند برد، بلکه به دنبال محاصره و به دام انداختن بازیکنان هستند، مانند واقعیت. البته، اگر سطح تحت تعقیب 5 ستاره داشته باشید یا نارنجک‌هایی را به سمت آن‌ها پرتاب کنید، احتمالاً همه این شرط‌ها و ملاحظات لغو می‌شوند.

در نهایت، شایعه ادعا می‌کند که سنت GTA در خصوص رنگ‌آمیزی مجدد ماشین یا تغییر آن برای فرار از دست پلیس دیگر چندان کاربردی نخواهد بود. بازیکنان دیگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند و راحت جان سالم به در ببرند، زیرا پلیس در جی تی ای 6 با دقت بیشتری وسیله نقلیه و شخص شما را شناسایی و ردیابی می‌کند. آنچه باید دید این است که آیا تغییر نوع وسایل نقلیه برای مقابله با این موضوع مؤثر خواهد بود یا خیر. مثلاً ماشین خود را با موتور جابه‌جا کنید یا از ماشین پیاده شده و به سراغ مناطق شلوغ و پرجمعیت بروید. شایعه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرده است.

در خصوص منبع این شایعه، ما این را از انجمن رسمی جی تی ای استخراج کرده‌ایم و چندین منبع داخلی آن را غیرمستقیم تأیید کرده‌اند. شایعه مذکور به سرعت در حال ترند شدن است، اما در حال حاضر دلیلی برای باور درستی آن وجود ندارد. می‌تواند درست باشد، اما تا زمانی که خود راکستار آن را به صورت رسمی تأیید نکند، نمی‌توان به آن استناد کرد. در همین حال، و مثل همیشه، در نظر داشته باشید که نظر خود را با ما در میان بگذارید و ایده‌های جذاب خودتان را دریغ نکنید.

نظر شما چیست؟ به نظر شما پلیس‌های جی تی ای 6 تغییرات اساسی خواهند داشت یا همین سیستم فعلی جی تی ای 5 را با تغییرات اندک شاهد خواهیم بود؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.9 26 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها