نخستین تریلر Fatal Fury: City of the Wolves منتشر شد

نخستین تریلر Fatal Fury: City of the Wolves منتشر شد شخصیت بازی مبارزه‌ای

پس از 24 سال قرار است شاهد نسخه جدید از فرنچایز پرطرفدار Fatal Fury باشیم. طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای در بهترین زمان ممکن به سر می‌برند، پس از انتشار موفقیت‌آمیز استریت فایتر 6 و در راه بودن تکن 8 و مورتال کامبت 1، نخستین تریلر Fatal Fury: City of the Wolves منتشر شد.

شرکت دوست داشتنی SNK نخستین تریلر Fatal Fury: City of the Wolves منتشر شد. با نگاهی گذرا به تریلر شاهد شباهت آن به بازی The King of Fighters XV هستیم که البته چندان عجیب نیست.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی The King of Fighters XV 

بازی جدید مبارزه‌ای نخستین بار سال گذشته در جریان مسابقات Evo رونمایی شد. آخرین بازی در این فرنچایز سال 1999 تحت عنوان Garou: Mark of the Wolves معروف به Fatal Fury: Mark of the Wolves روی دریم کست منتشر شده بود و طی این 24 سال خبری از این مجموعه جذاب مبارزه‌ای نبود. حال در جریان مسابقات Evo امسال نخستین تریلر از Fatal Fury: City of the Wolves منتشر شد. بازی شباهت فراوانی به دیگر بازی مبارزه‌ای SNK یعنی The King of Fighters 15 دارد، با این تفاوت که شخصیت‌ها حالت کمیک بوکی و طراحی ویژه‌تری دارند.

طرح هنری بازی توسط Aki Senno متخلص به Tonko خلق شده است که به واسطه کار روی Fatal Fury: Mark of the Wolves به شهرت رسیده‌اند. حال که هنرنمایی ایشان در Fatal Fury: City of the Wolves تأیید شده است طرفداران می‌توانند آسوده خاطر باشند که بازی جدید از لحاظ زیبایی شناختی به مجموعه وفادار است.

با وجود این‌که هیچ بازی Fatal Fury جدیدی از سال 1999 به این طرف منتشر نشده است، اما خیلی از شخصیت‌های این مجموعه در سایر بازی‌های مبارزه‌ای حضور یافته‌اند، از جمله Terry Bogard, Joe Higashi و Mai Shiranui که در بازی‌های اخیر مجموعه King of Fighters حاضر بوده‌اند. اما آخرین حضور جدی شخصیت اصلی Fatal Fury یعنی Terry Bogard جذاب برمی‌گردد به سال 2019 که در قالب مبارز DLC به Super Smash Bros Ultimate اضافه شد. شخصیت Terry Bogard چهارمین دی ال سی عرضه شده برای بازی سوپر اسمش بروس آلتیمیت بود و خریداران علاوه بر این مبارز به زمین مبارزه King of Fighters و 50 قطعه موسیقی از آثار SNK دست یافتند.

نظر شما در خصوص Fatal Fury: City of the Wolves چیست؟ برای تجربه این بازی مبارزه‌ای جذاب مشتاق هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها