سیستم مورد نیاز Naraka: Bladepoint

سیستم مورد نیاز Naraka: Bladepoint کاور بازی ناراکا بتل رویال شمشیری شخصیت‌های چینی

به افسانه‌های خاور دور در Naraka: BLADEPOINT شیرجه بزنید. با دوستان خود در نبردهای هیجان انگیز و سریع تیم شوید تا تجربه‌ای متفاوت در ژانر بتل رویال داشته باشید، تجربه‌ای که شبیه به سایرین نیست. سبک بازی خود را از میان گروه‌های مختلف قهرمانان که دارای مهارت‌های منحصر به فرد هستند پیدا کنید. بیش از 20 میلیون بازیکن در حال حاضر به میدان مبارزه ناراکا پیوسته‌اند، شما هم‌اکنون می‌توانید بازی ناراکا را روی همه پلتفرم‌ها به رایگان بازی کنید! سیستم مورد نیاز Naraka: Bladepoint را در ساویس‌گیم بخوانید.

به سرزمین باشکوه اما خطرناک موروس و هولوروت سفر کنید، جایی که نبردهای بزرگ منظره زیبایی را با الهام از افسانه‌های خاور دور شکل داده‌اند.

نوشتار مرتبط:  معرفی بازی Naraka: Bladepoint 

برای حداقل سیستم مورد نیاز ناراکا، شما نیازمند یک پردازنده‌ی Intel i5 نسل 4 یا AMD FX 6300 خواهید بود. در راستای تجربه‌ی این بازی به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750TI یا هم سطح نیاز خواهید داشت.

برای اجرای بازی ناراکا با سیستم پیشنهادی شما به پردازنده‌ای هم سطح Intel i7 نسل 7 نیاز دارید. همچنین شما به کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 6G یا هم سطح و 35 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 16 گیگ است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Naraka: Bladepoint

  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel i5 نسل 4 یا AMD FX 6300
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 750TI یا هم سطح
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Naraka: Bladepoint

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i7 نسل 7 یا هم سطح
  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1060 6G یا هم سطح
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های بتل رویال 

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها