طرفداران آرزوی بازگشت فیزیک واقع گرایانه ماشین در جی تی ای 6 را دارند

طرفداران آرزوی بازگشت فیزیک واقع گرایانه ماشین در جی تی ای 6 را دارند فیزیک تخریب ماشین gta 6

بازی GTA 6 هنوز در دست توسعه است و طرفداران مدت‌ها است که مشتاقانه منتظر عرضه آن هستند. با وجود اینکه اطلاعاتی در مورد گیم پلی آن فاش شده است، اما در کل اطلاعات کمی در مورد فیزیک و سیستم تخریب آن وجود دارد. فیزیک و کنترل ماشین‌ها در جی تی ای 4 (gta iv) فوق العاده بود و حتی از جی تی ای 5 (gta v) هم بهتر است، حال طرفداران آرزوی بازگشت فیزیک واقع گرایانه ماشین در جی تی ای 6 را دارند.

تخریب و هرج و مرج از ویژگی‌های قابل توجه در مجموعه جی تی ای Grand Theft Auto هستند. بسیاری از طرفداران بر این باورند که سیستم فیزیک در GTA 4 یکی از بهترین‌ها بوده است و آن را به سیستم آرکید در GTA 5 ترجیح می‌دهند. بنابراین، با نزدیک شدن به موعد رونمایی و تاريخ عرضه جی تی ای جدید، انتظار از gta 6 بیشتر از همیشه است.

در حالی که هیچ مدرک مشخصی در مورد فیزیک GTA 6 و سیستم آسیب دیدگی ماشین در آن وجود ندارد، اما طرفداران این حق را دارند که انتظارات و خواسته‌های خود را بیان کنند. بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا طرفداران انتظار یک دنباله واقعی‌تر را دارند.

نوشتار مرتبط:  راکستار علاوه بر جی تی ای 6 روی یک بازی جدید در حال کار است 

آیا GTA 6 دارای یک مدل تخریب واقعی خواهد بود؟

در تاریخ کل فرنچایز GTA، گیم پلی بازی‌ها بر سرگرمی بازیکنان متمرکز شده‌ و یک محیط سند باکس ارائه می‌کنند که در آن می‌توان هر کاری را انجام داد. گیم پلی عناوین در طول سال‌ها تکامل یافته و منحصر به فرد شده است. این سری بازی با ایجاد یک جهان باز گسترده و سیستم گیم پلی پیچیده، مرزهای خود را در جی تی ای سن آندریاس GTA San Andreas پایه‌گذاری کرد.

با جی تی ای 4 GTA 4، تلاش بیشتری برای ایجاد یک حس واقعی‌تر و باورپذیر انجام شد. فیزیک ragdoll در حالی که برخی کاستی‌ها وجود داشت، بهبود یافت و ویژگی‌هایی مانند آمار و ویژگی‌های بدن حذف شد.

در جی تی ای وی GTA 5، همه چیز آرکیدتر شد. بنابراین بازی بیشتر به یک زمین کشتار جهان باز آرکید تبدیل شد. از سوی دیگر، رد دد 2 RDR2 دارای ویژگی‌های پيچيده، سیستم پاداش و دنیای فوق واقع‌گرایانه شد. بسیاری از طرفداران از جزئیات کوچک و خیره کننده در رد دد ریدمپشن 2 RDR2 لذت بردند و آرزو دارند همان را در جی تی ای 6 GTA 6 دریافت کنند.

نوشتار مرتبط:  رمز های رد دد 2 و نحوه فعال‌سازی روی پلی استیشن و ایکس باکس 

توجه به جزئیات باعث می‌شود بازی‌ها احساسی واقعی‌تر و قابلیت غوطه‌وری بیش‌تری داشته باشند، بنابراین طرفداران درخواست بازگشت سیستم تخریب در فرنچایز را دارند، چرا که سیستم تخریب آشفتگی بیشتری می‌افزاید که با فرمول Grand Theft Auto به خوبی هماهنگ است.

با این حال، در حالی که واقع گرایی جزئیات بیشتری را به یک بازی اضافه می‌کند، می‌تواند از سرگرم کنندگی آن کاسته و تجربه را خسته کننده کند. به همین دلیل است که GTA 5 بیشتر شبیه بازی‌های آرکید شده است و به بازیکنان اوقات خوشی را هدیه می‌دهد. این تغییرات همچنین جی تی ای آنلاین GTA Online را سرگرم کننده کرد و به راکستار اجازه داد تا ویژگی‌های سرگرم کننده بیشتری را به طور مداوم اضافه کنند.

اکثر طرفداران نگرش مثبتی نسبت به افزودن فیزیک تخریب واقعی ماشین مشابه GTA 4 نشان داده‌اند. یکی از طرفداران همچنین اشاره کرد که GTA 5 تا پیش از اضافه شدن حالت اول شخص دارای سیستم تخریب بهتری بود. همچنین انتظار می‌رود که GTA 6 سازگاری بهتری با حالت اول شخص داشته باشد و امکان ارائه سیستم تخریب بهتر ماشین را فراهم کند. بسیاری از طرفداران می‌خواهند که GTA 6 دارای سیستم رانندگی مانند GTA 5 و سیستم آسیب دیدگی ماشین مانند GTA 4 باشد! البته ترکیب این 2 شاید خیلی سخت باشد.

نوشتار مرتبط:  بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6 

در مقابل، بسیاری نظرات مخالف خود را با این جمله به اشتراک گذاشته‌اند که «نه، آن‌ها نیازی به بازگرداندن فیزیک سنگین وسایل نقلیه ندارند. فیزیک آرکید برای لذت بردن و سرگرمی خیلی بهتر است.»

با این حال، جامعه در مورد اینکه آیا جی تی ای 6 GTA 6 باید دارای یک سیستم تخریب واقعی خودرو باشد یا خیر اختلاف نظر دارند. در نهایت تنها زمان نشان خواهد داد که سیستم تخریب ماشین در بازی آینده چگونه کار خواهد کرد.

خب دوستان این تمام چیزی است که باید در مورد سیستم تخریب ماشین GTA 6 بدانید. ساویس‌گیم را برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات جی تی ای 6 دنبال کنید. مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.1 9 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها