استریمر سرشناس TimTheTatman از Nickmercs حمایت کرد

استریمر سرشناس TimTheTatman از Nickmercs حمایت کرد احترام نظامی nickmercs برای timthetatman

چندی پیش اکتیویژن اسکین کالاف دیوتی Nickmercs که از کودکان حمایت کرده بود را حذف کرد. حال استریمر سرشناس TimTheTatman از Nickmercs حمایت کرد و درخواست داد که اسکین خودش نیز از کالاف دیوتی حذف شود.

استریمر و محتوا ساز معروف تیموتی جان بتا معروف به TimTheTatman پس از حذف شدن اسکین Nickmercs در حمایت از او درخواست کرد که اسکین خودش را نیز از کالاف دیوتی حذف کنند.

اکتیویژن هنگامی که اسکین Nickmercs را برای خودشیرینی جامعه منحرفان جنسی lgbt (الی تمام حروف لاتین!) حذف می‌کرد به این توجه نکرده بود که شاید دیگر استریمرهای سرشناس از وی حمایت کنند. اکتیویژن با ناجوانمردی و در حرکتی کاملاً غیرحرفه‌ای اسکین Nickmercs که از کودکان حمایت کرده بود و تنها خواسته‌اش این بود که منحرفان جنسی دست از سر کودکان بردارند را حذف کرد. اما خوشبختانه اخلاقیات هنوز به طور کامل در غرب نمرده است و هستند افراد خانواده دوست و سالمی که از انحرافات اخلاقی و جنسی منزجر باشند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 call of duty modern warfare 2 

استریم وارزون 2 توسط timthetatman و nickmercs

در منحرف و بیمار بودن جامعه lgbt همین بس که سال به سال بر انحراف آن‌ها افزوده می‌شود و رذائل اخلاقی آن‌ها پایانی ندارد. آن‌ها کار خود را با lgbt شروع کردند و بعد lgbtq شدند، خیلی زود یک پلاس به خودشان اضافه کردند و lgbtq+ شدند اما خبری از مدل پرو و پرومکس آن‌ها نبود تا این‌که اکنون به lgbtqia+ ارتقاء یافتند! اگر از همان ابتدا از روش نامگذاری ساویس‌گیم استفاده می‌کردند و عبارت lgbt (الی تمام حروف لاتین!) را به کار می‌بردند، بهتر نبود؟ هر چند که به نظر می‌رسد حتی حروف لاتین هم کفاف این منحرفان را ندهد و دست آخر باید سراغ الفبای چینی و ژاپنی بروند!

پیام آخر TimTheTatman در حمایت از Nickmercs چنین بود:

«نیک و من سال‌ها است که دوست هستیم و اپراتور کالاف دیوتی خودمان را نیز هم‌زمان دریافت کردیم. این درست نیست که من اسکین خودم را داشته باشم و نیک نه، در حمایت از دوستم، لطفاً اسکین من را از کالاف دیوتی حذف کنید.»

این وفاداری و رفاقت در بین استریمرهای خارجی آن هم در این سطح که هر کدام چندین میلیون دنبال کننده دارند واقعاً ستودنی و ارزشمند است. آن‌وقت برخی از استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی که با کلیک بیت جنسی به زور به نیم میلیون دنبال کننده می‌رسند…

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  راهنمای اول شدن در کالاف موبایل 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها