سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Townscaper

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Townscaper بازی شهرساز

شهرهای جزیره‌ای عجیب و غریب با خیابان‌های منحنی، دهکده‌های کوچک، کلیساهای سر به فلک کشیده، شبکه‌های کانالی، یا شهرهای آسمانی روی پایه‌ها بسازید. شهر رویاهای خود را بسازید، بلوک به بلوک. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Townscaper را در ساویس‌گیم بخوانید.

بدون هدف بدون گیم پلی واقعی فقط ساختمان زیاد و زیبایی فراوان. خودشه، این تاون اسکیپر شهرساز است. شهرساز Townscaper یک پروژه دلی است. بیشتر یک اسباب بازی است تا یک بازی. رنگ‌ها را از پالت انتخاب کنید، بلوک‌های رنگی خانه‌ها را روی شبکه‌ی نامنظم بچینید و الگوریتم زیربنایی Townscaper را تماشا کنید که بسته به پیکربندی آن‌ها، آن بلوک‌ها را به‌طور خودکار به خانه‌های کوچک، طاق‌ها، راه‌پله‌ها، پل‌ها و حیاط‌های سرسبز تبدیل می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Townscaper

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GT720 یا AMD Radeon R7770 (1 GB)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core 2 Duo 2.4GHz processor (E6600)
  • فضای ذخیره‌سازی: یک گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Townscaper

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GTX 460 یا Radeon HD 7800
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i5
  • فضای ذخیره‌سازی: یک گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  5 بازی آرامش بخش گیم پس 

آیا من می‌توانم Townscaper را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel Core 2 Duo 2.4GHz processor (E6600) نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از Intel i5 را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی شهرساز Townscaper به میزان یک گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک Nvidia GeForce GT720 یا AMD Radeon R7770 (1 GB) را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی Townscaper با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از Nvidia GTX 460 یا Radeon HD 7800 استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 4 گیگابایت است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Townscaper دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها