سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris کاور بازی

با استفاده از ترکیبی از مهارت‌های شمشیر بازی، هنرهای مقدس و شخصیت‌های SAO مورد علاقه‌تان، از نبردهای بی‌وقفه و پر اکشن لذت ببرید! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris را در ساویس‌گیم بخوانید.

کیریتو با پسری به نام اوجئو آشنا می‌شود. جایی در اعماق قلب آن‌ها یک وعده ماندگار است. برای تحقق این وعده و اجتناب از دست دادن یکدیگر، آن‌ها با هم به ماجراجویی می‌پردازند. هیچ چیز آن‌ها را از رسیدن به هدفشان باز نمی‌دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB یا AMD Radeon HD 7950, 3 GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i7-4790
  • فضای ذخیره‌سازی: 45 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64 bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GeForce GTX 1070, 8 GB یا Radeon RX Vega 56, 8 GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-9700 یا AMD Ryzen 5 3600
  • فضای ذخیره‌سازی: 45 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64 bit

نوشتار مرتبط:  25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ 

آیا من می‌توانم SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 45 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i7-4790 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i7-9700 یا AMD Ryzen 5 3600 عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB یا AMD Radeon HD 7950, 3 GB معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از گرافیک Nvidia GeForce GTX 1070, 8 GB یا Radeon RX Vega 56, 8 GB پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها