شایعه: Horizon Zero Dawn Remaster توسط گوریلا گیمز در حال توسعه نیست

شایعه: Horizon Zero Dawn Remaster توسط گوریلا گیمز در حال توسعه نیست هورایزون زیرو داون ریمیک الوی محیط برفی غول رباتی

طبق ادعای یک خبرنگار سرشناس حوزه بازی، Horizon Zero Dawn Remaster در دست ساخت است، اما وظیفه ساخت آن بر عهده سازنده اصلی نیست.

استودیوی Guerrilla Games برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای فرانچایز هورایزون دارد. طبق شایعات مطرح شده یکی از این برنامه‌ها Horizon Zero Dawn Remaster برای پلی استیشن 5 است. البته برخی گزارش‌ها خبر از ریمیک شدن این بازی را می‌دهند که با توجه به تاریخ عرضه آن خیلی عقلانی نیست. هر چند که برنامه‌های سونی در سال‌های اخیر چندان روی منطق و عقلانیت استوار نبوده و بیش‌تر سودآوری ملاک مدیران جدید بوده است.

در همین راستا اخیراََ یک خبرنگار مطرح عنوان کرده است که Horizon Zero Dawn Remaster توسط گوریلا گیمز در حال توسعه نیست و وظیفه ساخت آن بر عهده یک تیم خارجی گذاشته شده است.

نوشتار مرتبط:  مقایسه‌ی گرافیکی Horizon Forbidden West با بازی نخست 

horizon-zero-dawn-remake الوی تیراندازی در جنگل

البته با توجه به این‌که Guerrilla Games حسابی مشغول است و چندین پروژه در دست ساخت دارد، این خبر چندان هم عجیب نیست. در حال حاضر دی ال سی Horizon Forbidden West: Burning Shores به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در حال توسعه است. Horizon Call of the Mountain توسط استودیوی Firesprite برای PlayStation VR2 برنامه‌ریزی شده است. همچنین طبق شنیده‌ها Guerrilla Games در حال کار روی هورایزون co-op محور است که شخصیت‌های جدید و سبک هنری متفاوت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این‌ها گوریلا تأکید کرده است که ساخت بازی‌های Horizon داستان‌محور را نیز ادامه خواهد داد.

نکته جالب اینجاست که طبق اطلاعات فاش شده، گوریلا گیمز Horizon MMORPG را نیز در دستور کار دارد. این بازی قرار است با همکاری NCSoft توسعه یابد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ هورایزون می‌تواند به یک فرانچایز قدرتمند تبدیل شود؟ آیا پتانسیل این همه سرمایه‌گذاری را دارد؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها