قابلیت غیرفعال کردن Quick Resume احتمالاً به ایکس باکس اضافه خواهد شد

قابلیت غیرفعال کردن Quick Resume احتمالاً به ایکس باکس اضافه خواهد شد ایکس باکس سری ایکس و اس در فضا

قابلیت Quick Resume بازی‌هایی که محتوای آنلاین دارند را دچار مشکل می‌کند. به همین منظور فیل اسپنسر اعلام کرد که در حال بررسی امکان اضافه کردن گزینه‌ای برای غیرفعال کردن Quick Resume هستند.

فیل اسپنسر، رئیس بخش سرگرمی مایکروسافت اعلام کرد که در حال بررسی اضافه کردن گزینه غیرفعال کردن قابلیت Quick Resume در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس هستند.

قابلیت Quick Resume ویژگی منحصر به فرد و جذابی است که به کاربران ایکس باکس اجازه می‌دهد چندین بازی را در حالت ساسپند قرار دهند. هنگامی که کاربران بازی ساسپند شده را اجرا می‌کنند، پس از چند ثانیه می‌توانند بازی را از همان جایی که رها کرده‌اند، تجربه کنند. همه بازی‌ها از قابلیت Quick Resume پشتیبانی نمی‌کنند. ولی آن‌هایی که پشتیبانی می‌کنند ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شوند. به خصوص بازی‌هایی که محتوای آنلاین دارند و باید به سرور متصل شوند.

کاربران ایکس باکس گلایه می‌کنند که بازی‌هایی همچون فیفا، پابجی و Halo Infinite هنگامی که در حالت Quick Resume قرار می‌گیرند دچار مشکل می‌شوند. برای اجرای بهتر این بازی‌ها کاربران ناچارند آن‌ها را به صورت دستی ببندند و دوباره از نو وارد بازی شوند.

در کل Quick Resume قابلیت خیلی خوبی است. ولی بازی‌های آنلاین محور را دچار مشکل می‌کند. در نتیجه کاربران درخواست اضافه شدن گزینه‌ای برای غیرفعال کردن آن را داده‌اند. فیل اسپنسر نیز به این درخواست روی خوش نشان داده و قول بررسی آن را داده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار قابلیت Quick Resume هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها