سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی POSTAL 4: No Regerts

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی POSTAL 4: No Regerts

بازی POSTAL 4: No Regerts یک کمدی هجوآمیز و خشن است. این بازی در سبک شوتر اول شخص جهان باز و دنباله مورد انتظار برای عنوانی است که با افتخار به عنوان «بدترین بازی تاریخ» شناخته می‌شود! بله درست حدس زدید، POSTAL 2. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی POSTAL 4: No Regerts را در ساویس‌گیم بخوانید.

بازی پستال 4 یک سرگرمی خالص است که خودش را جدی نمی‌گیرد. سازندگان اهمیتی به امتیازات پایین منتقدان نمی‌دهند. بازی امتیازات یک و دو را دریافت کرده ولی حقیقت امر این است که نمرات و نقدهای صورت گرفته اغراق‌آمیز هستند. اگر صرفاً دنبال عنوانی می‌گردید که در آن سرگرم شوید و آشوب به پا کنید، POSTAL 4: No Regerts برای شما ساخته شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی POSTAL 4: No Regerts

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: پشتیبانی از دایرکت ایکس 11 و 2 گیگ رم
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: چهار هسته‌ای 2.5 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8 و 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی POSTAL 4: No Regerts

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: پشتیبانی از دایرکت ایکس 11 و 4 گیگ رم
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: چهار هسته‌ای 4 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 8 و 10

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Goat Simulator 3 

آیا من می‌توانم POSTAL 4: No Regerts را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی POSTAL 4: No Regerts به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. برای نصب این بازی شما به 35 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای POSTAL 4: No Regerts استفاده از حداقل پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 2.5 GHz را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 4 GHz عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی باید پشتیبانی از دایرکت ایکس 11 و 2 گیگ رم داشته باشد. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر پشتیبانی از دایرکت ایکس 11 و 4 گیگ رم پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی POSTAL 4: No Regerts دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها