8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین

8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین هانت شو داون داینگ لایت گان فایر ریبورن

طرفداران هنرصنعت بازی می‌توانند در دنیای برخی از بزرگترین بازی‌های آنلاین جهان باز و همچنین بازی‌های آنلاین هیجان انگیز و چالش برانگیز شوتر اول شخص غوطه‌ور شوند. در حالی که برخی از این بازی‌ها می‌توانند برای گیمرهای مبتدی و معمولی دشوار باشند، اما ارزش تجربه را دارند. زیرا این بازی‌ها برخی از همه‌جانبه‌ترین و تقویت کنندگان آدرنالین هستند. فهرست 8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین را در ساویس‌گیم بخوانید.

بازی‌های آنلاین، با این حال، لزوماً نباید خشن یا خونین باشند. طرفداران همچنین می‌توانند طیف گسترده‌ای از بازی‌های شوتر اول شخص آینده نگرانه و فانتزی را پیدا کنند که بیشتر بر شخصیت‌ها و داستان‌ها تمرکز می‌کنند تا خونریزی. به لطف این بازی‌های اغلب مبتکرانه اما همیشه سرگرم‌کننده، بازیکنان می‌توانند در حالی که هدفگیری و سرعت خود را تقویت می‌کنند، در دنیای آنلاین و جذاب بازی گم شوند و همچنین توانایی تفکر تاکتیکال خود را نیز بهبود ببخشند.

نوشتار مرتبط:  چگونه Vanquish شوتر سوم شخص را بازتعریف کرد 

8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین Hunt: Showdown هانت شو داون

8. Hunt: Showdown

بازی Hunt: Showdown یکی از اتمسفریک‌ترین بازی‌های آنلاین ترسناک چند نفره شوتر اول شخص است. این بازی خیره کننده بازیکنان خود را به سال 1895 می‌برد تا نسخه جایگزین لوئیزیانا را کشف کنند. بازیکنان می‌توانند آزادانه محیط جهان باز زیبا و ترسناک بازی را در حین شکار زامبی‌های تشنه به خون کشف کنند.

گیمرها می‌توانند به تنهایی در این سفر هولناک جلو بروند یا در حالت چند نفره با هم متحد شوند. بازیکنان با تعدادی از بهترین شکارچیان افسانه‌ای ملاقات خواهند کرد و اگر می‌خواهند در این دنیای بی رحم و خشن زنده بمانند، باید مهارت‌های تاکتیکی و ردیابی خود را بهبود بخشند. با اینکه این بازی یکی از دشوارترین بازی‌های شوتر اول شخص آنلاین است، اما گیم پلی واقعاً سرگرم‌کننده است و در آن بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های الهام‌گرفته از آن دوره زمانی استفاده کنند. مبتدیان نیز می‌توانند از حالت آموزشی سرگرم‌کننده بازی برای بهتر شدن قبل از رفتن به شکار استفاده نمایند.

نوشتار مرتبط:  استیم تمام بازی‌هایی که با رمزارز و NFT سروکار دارند را ممنوع کرد 

Counter-Strike: Global Offensive کانتر گلوبال

7. Counter-Strike: Global Offensive

بازی Counter-Strike: Global Offensive یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند نفره رقابتی در بازار است. این شوتر اول شخص چند نفره برای آن دسته از گیمرهایی مناسب است که عاشق بازی‌های FPS آنلاین سریع هستند و می‌خواهند مهارت‌های تاکتیکی و استراتژیک خود را به سرعت بهبود بخشند.

از آنجایی که این یک بازی اکشن مبتنی بر تیم است، بازیکنان باید یاد بگیرند که چگونه با بازیکنان دیگر کار کنند و در حین برخی از حماسی‌ترین نبردها تصمیمات دشواری بگیرند. CS:GO همچنین یکی از زیباترین و واقعی‌ترین بازی‌های جنگی با شخصیت‌های خوش ساخت، سلاح‌های مدرن و نقشه‌های بسیار متنوع است.

نوشتار مرتبط:  15 سانسور عجیب در تاریخ هنرصنعت بازی‌های ویدیویی 

8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین Team Fortress 2 تیم فورترس 2

6. Team Fortress 2

بازی Team Fortress 2 یکی از بامزه‌ترین و پر افتخارترین بازی‌های آنلاین رایگان شوتر اول شخص است. این بازی چند نفره FPS برای کسانی که عاشق تیراندازی خلاقانه هستند عالی است، جایی که می‌توانند کاراکترهای خود را شخصی‌سازی کنند و نه تنها ظاهر و توانایی‌های منحصربه‌فرد، بلکه شخصیت‌هایی نیز به آن‌ها ببخشند.

گیمرها می‌توانند با خنده‌دارترین و قدرتمندترین شخصیت‌های بازی، از جمله یکی از سریع‌ترین شخصیت‌های بازی ویدیویی در تمام دوران‌ها، ملاقات کنند. بازیکنان باید از بین کلاس‌های متنوع انتخاب کنند، سپس می‌توانند در این بازی خنده‌دار و پر اکشن دست به کار، تجارت و جمع‌آوری بزنند. در حالی که این یک بازی چالش برانگیز به نسبت سایرین است، اما برای مبتدیان نیز عالی است، زیرا آن‌ها می‌توانند قبل از رفتن به مبارزات واقعی، تمرین کنند و مهارت‌های خود را در حالت‌های آموزشی و تمرینی آفلاین بهبود بخشند.

نوشتار مرتبط:  Vanquish رگبار گلوله و لذت آشوب 

8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین Bigfoot بازی پاگنده جنگل تاریک مخوف

5. Bigfoot

بازی Bigfoot یک بازی ترسناک بقا آنلاین فوق العاده سرگرم کننده و منحصر به فرد است که اکنون در حالت دسترسی اولیه قرار دارد. بازیکنان می‌توانند این جنگل سرسبز و وحشتناک را کشف نمایند و سعی کنند جانور نمادین را شکار کنند. گیمرها می‌توانند در این محیط جهان باز زیبا به تنهایی یا به صورت تیمی در حالی که از سلاح‌های مدرن و هوش خود برای زنده ماندن استفاده می‌کنند، به ماجراجویی بپردازند.

وقتی بازیکنان به جای برخی از بزرگترین شکارچیان پاگنده قدم می‌گذارند، باید به خاطر داشته باشند که موجودات خطرناک دیگری نیز در جنگل زندگی می‌کنند. یکی از بهترین چیزهای بازی این است که بازیکنان می‌توانند به عنوان Bigfoot نیز بازی کنند و هدف آن‌ها از بین بردن انسان‌های متکبری است که جرأت می‌کنند به سرزمین این موجودات تجاوز کنند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dota 2 به علاوه‌ی آموزش 

Gunfire Reborn شخصیت های کارتونی هفت تیر کش

4. Gunfire Reborn

بازی Gunfire Reborn یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آنلاین Co-op با دسترسی زودهنگام در سبک FPS است. این بازی سرگرم کننده نه تنها یکی از منحصربفردترین سبک‌های هنری را دارد بلکه سلاح‌ها و آیتم‌های بسیار متنوعی نیز دارد. بازیکنان می‌توانند در حالت تک نفره یا چند نفره به ماجراجویی‌های خود بپردازند و به صورت تیمی با دشمنان خود روبرو شوند.

بازی Gunfire Reborn یک شوتر لوتر واقعاً سریع است و از آنجایی که بازی دارای انواع مختلفی از قهرمانان با توانایی‌های قدرتمند است، بهترین کار این است که مبتدیان قبل از بازی، رتبه هر قهرمان را بررسی کنند.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع کالاف دیوتی موبایل 

8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین Call of Duty: Black Ops 2 هواپیما سقوط کرده

3. Call of Duty: Black Ops 2

بازی Call of Duty: Black Ops II یکی از نمادین‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص آنلاین در تمام دوران است. بازیکنان می‌توانند مهارت‌های بازی خود را در حالت تک نفره یا چند نفره در حین تمرین و بهبود مهارت‌های تاکتیکی و بقا آزمایش کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند نبردهای حماسی را در این دنیای اتمسفریک و آینده نگر کشف و تجربه کنند. Call of Duty: Black Ops II بازیکنان خود را به دنیای پسا آخرالزمانی منتقل می‌کند که در آن جنگ سرد وحشیانه‌ای در جریان است و گیمرها می‌توانند از سلاح‌ها و فناوری‌های آینده نگرانه برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light 2 Stay Human 

Dying Light شلیک به زامبی

2. Dying Light

بازی Dying Light نه تنها یک بازی آنلاین هیجان انگیز شوتر اول شخص است، بلکه یکی از بهترین بازی‌های زامبی محور در تمام دوران است. بازیکنان به محیط جهان باز زیبا اما پر از زامبی‌های مرگبار منتقل می‌شوند. در این دنیای پسا آخرالزمانی، بازیکنان باید از مهارت‌های بقا و مبارزه خود برای زنده ماندن و کشتن دشمنان هیولایی خود استفاده کنند.

همانطور که گیمرها در شهر فرسوده کاوش می‌کنند، باید سلاح‌های جدید بسازند و منابع بیشتری دریافت کنند و در عین حال به طور کامل در این دنیای پر داستان وحشتناک اما هیجان انگیز غوطه ور شوند. بازی همچنین دارای یک چرخه روز و شب هیجان انگیز است که در طی آن شکارچیان به شکار تبدیل می‌شوند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین Borderlands 3 بوردرلندز 3

1. Borderlands 3

بازی Borderlands 3 یکی از جالب‌ترین و منحصر به فردترین بازی‌های آنلاین شوتر اول شخص طراحی شده برای طرفداران لوتر شوتر است. بازیکنان این شانس را خواهند داشت که با مهارت‌ها و توانایی‌های قدرتمند تبدیل به Vault Hunters شوند و محیط جهان باز خیره کننده بازی را کشف کنند.

گیمرها می‌توانند به صورت انفرادی یا در حالت چند نفره به ماجراجویی‌های پر اکشن خود ادامه دهند تا خانه خود را از دست رهبران فرقه شیطانی نجات دهند. این یک بازی سریع با طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های خلاقانه، ابزارها و میدان‌های جنگ است. اگرچه این یک بازی بسیار خشن است، اما می‌تواند یکی از خنده‌دارترین بازی‌ها نیز باشد، زیرا بازیکنان نه تنها می‌توانند دشمنان خود را بکشند، بلکه از اسلحه‌های تخیلی و خنده‌دار استفاده می‌کنند که در طول مبارزات به دشمنان توهین کلامی می‌کنند!

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 8 بازی شوتر اول شخص عالی برای تجربه آنلاین را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی بود. لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها