سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Midnight Suns

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel's Midnight Suns کاور بازی مارول میدنایت سانز ولورین ایرون من مرد عنکبوتی اسکارلت ویچ

در گوشه‌ی تاریک جهان مارول، به مانند یک ابرقهرمان مبارزه کنید. البته برای پیروزی در این بازی تنها مبارزه کافی نیست و شما باید استراتژی خوبی بچینید. شما در نقش The Hunter بازی می‌کنید. یک شیطان کش حرفه‌ای که باید تیم ابرقهرمانان را هدایت کند و با هم جلوی تهدید آخرالزمانی را بگیرند. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Midnight Suns را در ساویس‌گیم بخوانید.

وقتی Lilith شیطانی با جوخه‌ی خبیث خود با ارتش شیاطین Hydra پیمان می‌بندند که زمین را نابود کنند، نوبت به چهره‌ی تاریک مارول فرا می‌رسد تا خودی نشان بدهند. Marvel’s Midnight Suns یک بازی اکشن استراتژی از Firaxis Games که سابقه‌ی زیادی در این سبک دارد و احتمالاً آن‌ها را با مجموعه‌ی موفق XCOM بشناسید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Midnight Suns

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: 1GB AMD Radeon HD 7770 یا NVIDIA GeForce 650
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: 2.4-GHz Quad Core CPU پردازنده 4 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Marvel’s Midnight Suns

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: 2GB AMD Radeon HD R9 290 یا NVIDIA GeForce GTX 980
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: 3-GHz Quad Core CPU پردازنده 4 هسته‌ای 3 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 35 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Marvel’s Spider-Man Remastered 

آیا من می‌توانم Marvel’s Midnight Suns را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی استری شما به حداقل 35 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل 1GB AMD Radeon HD 7770 یا NVIDIA GeForce 650 داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Marvel’s Midnight Suns را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از 2GB AMD Radeon HD R9 290 یا NVIDIA GeForce GTX 980 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی مارول میدنایت سانز شما به حداقل 4 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان رم 8 را پیشنهاد کرده‌اند. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی 2.4-GHz Quad Core CPU پردازنده 4 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی است و پردازنده‌ی پیشنهادی 3-GHz Quad Core CPU پردازنده 4 هسته‌ای 3 گیگاهرتزی معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص Marvel’s Midnight Suns دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها