سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Quarry

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Quarry کاور بازی ترسناک کواری صید

یک بازی ترسناک دیگر از استودیوی Supermassive Games، استودیوای که برای خلق بازی Until Dawn به شهرت رسید و حال حرف اول را در بازار بازی‌های ترسناک با گیم پلی درام تعاملی می‌زند. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Quarry را از ساویس‌گیم بخوانید.

در این تجربه‌ی سینمایی شما باید سعی کنید شخصیت‌های بازی را با انتخاب‌های خود زنده نگه دارید. در مجموع ۹ شخصیت در این بازی وجود دارند و زنده نگه داشتن همه‌ی آن‌ها کاری بسیار سخت و دشوار است. شما موفق به زنده نگه داشتن چند شخصیت خواهید شد؟ آیا تا سپیده دم دوام می‌آورید؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Quarry

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GTX 780 یا Radeon RX 470
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD FX-8350 یا Intel i5-3570
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی The Quarry

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia RTX 2060 یا Radeon RX 5700
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD Ryzen 7-3800XT یا Intel i9-10900K
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  شایعه: تاریخ عرضه‌ی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشخص شد 

آیا من می‌توانم The Quarry را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی AMD FX-8350 یا Intel i5-3570 نیاز خواهید داشت عزیزان. با این حال سازندگان استفاده از AMD Ryzen 7-3800XT یا Intel i9-10900K را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب بازی کواری به میزان 50 گیگابایت است. چنان‌چه حداقل کارت گرافیک Nvidia GTX 780 یا Radeon RX 470 را داشته باشید، هیچ مشکلی در اجرای بازی نخواهید داشت. اما اگر قصد تجربه‌ی The Quarry با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از Nvidia RTX 2060 یا Radeon RX 5700 استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت و میزان رم پیشنهادی 16 گیگابایت اعلام شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص The Quarry دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها