شایعه: تاریخ عرضه‌ی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشخص شد کاور بازی ترسناک دویل این می

با استناد به یک منبع معتبر، تاریخ عرضه‌ی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشخص شد. یکی از منابع شناخته شده که پیش از این تاریخ عرضه‌ی FIFA 23 و Skull and Bones را گزارش کرده بود، از تاریخ عرضه‌ی بازی جدید Supermassive Games پرده‌برداری کرد.

استودیوی سوپر مسیو گیمز (Supermassive Games) در سال‌های اخیر توانسته است جای خود را در بازار بازی‌های ترسناک محکم کند. آن‌ها در طول این سال‌ها بازی‌هایی همچون The Quarry و Until Dawn را روانه‌ی بازار کرده‌اند و چندین پروژه‌ی دیگر نیز در دست ساخت دارند.

اوایل ماه گذشته باندای نامکو (Bandai Namco) و سوپر مسیو گیمز (Supermassive Games) اطلاعات اندکی درباره‌ی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me به اشتراک گذاشتند. طبق اطلاعات رسمی این بازی قرار است در فصل پاییز عرضه شود. حال با توجه به گزارش‌های ALumia_Italia به نظر می‌رسد که اواخر پاییز موعد دقیق عرضه‌ی این بازی ترسناک باشد.

به نقل از منبع مذکور، فصل آخر از مجموعه بازی ترسناک The Dark Pictures Anthology در تاریخ ۹ آذر عرضه خواهد شد. البته این تاریخ عرضه را ناشر یا سازندگان تأیید نکرده‌اند، منتهی این منبع صحت اطلاعات بالایی دارد. همان‌طور که گفتیم پیش از این تاریخ عرضه‌ی FIFA 23 و Skull and Bones را به درستی گزارش کرده بود.

جسی باکلی (Jessie Buckley) در بازی ترسناک The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه شود. داستان بازی از این قرار است که یک گروه مستند ساز به یک نسخه‌ی شبیه‌سازی شده از قصر مرگ (Murder Castle) قاتل سریالی مخوف اچ اچ هولمز (H.H. Holmes) دعوت می‌شوند. در ادامه نیز طبق معمول داستان‌های ترسناک ماجرا دچار یک پیچش می‌شود و اوضاع به هم می‌ریزد. با پیش‌خرید کردن The Devil in Me می‌توانید به The Curator’s Cut دسترسی پیدا کنید. این بخش به شما امکان تجربه‌ی بازی توسط شخصیت‌های دیگر را می‌دهد. همچنین صحنه‌ها و انتخاب‌های جدیدی را تجربه خواهید کرد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها