مایکروسافت در حال بررسی قابلیت جدید گیم پس خانواده است

رشد مشترکان ایکس باکس گیم پس در سال جاری کاهشی بوده است

مایکروسافت در حال بررسی قابلیت جدید گیم پس خانواده است. قابلیت گیم پس خانواده به کاربران گیم پس آلتیمیت این امکان را می‌دهد که حداکثر تا ۴ نفر اشتراک خود را با یکدیگر قسمت کنند.

طبق گزارش‌های به دست آمده در حال حاضر کاربران کلمبیا و ایرلند این قابلیت را دارند که گیم پس آلتیمیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. همه‌ی این افراد از مزایای گیم پس بهره‌مند خواهند شد.

این قابلیت فعلاً به صورت آزمایشی در کشورهای کلمبیا و ایرلند در حال اجراست. چیزی که مشخص است ظاهراً در آینده قیمت سرویس گیم پس که قابلیت اشتراک گذاری داشته باشد از گیم پس معمولی بیش‌تر باشد. در حال حاضر گیم پس آلتیمیت ماهیانه ۱۵ دلار است. پیش‌بینی می‌شود گیم پس خانواده که تا ۴ نفر می‌توانند از آن استفاده کنند ماهیانه ۲۵ دلار باشد. مایکروسافت اعلام کرد که کاربران Xbox All Access نمی‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. Xbox All Access یک اشتراک ماهيانه است که کاربران در برخی کشورها برای ایکس‌ باکس و گیم پس آن را تهیه می‌کنند.

مایکروسافت در حال بررسی قابلیت جدید گیم پس خانواده است لوگوی xbox بالای ابرها

در حال حاضر مشخص نیست که گیم پس خانواده چه وقت در دسترس سایر نقاط قرار خواهد گرفت. اما پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی شاهد این قابلیت باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ کاربر ایکس باکس گیم پس هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها