گلریزان بازیسازان برای کمک به مادران قاتل!

گلریزان بازیسازان برای کمک به مادران قاتل!

دسترسی به بازی‌هایی با ارزش بیش از ۳ هزار دلار، تنها با پرداخت ۱۰ دلار! بازیسازان به اصطلاح مستقل در اقدامی خیرخواهانه در حال جمع‌آوری پول برای کمک به مادران قاتل هستند!

ماجرا از آن جا شروع شد که چندی پیش دادگاه عالی آمریکا قانونی که به زنان اجازه‌ی سقط جنین می‌داد را لغو کرد. لغو شدن این قانون بلافاصله عمل غیرانسانی سقط جنین را در بسیاری از ایالت‌های آمریکا غیرقانونی کرد. اتفاقی که به مذاق برخی موجودات بی رحم که سقط جنین را حق خود می‌دانند، خوش نیامد.

ملغی شدن این قانون اثرات خود بر هنرصنعت را نیز بر جای گذاشت. به عنوان مثال ما شاهد حمایت برخی شرکت‌های بازی‌سازی از معترضین به ملغی شدن این قانون بودیم. شرکت‌های بازی‌سازی به نوعی همراهی خود با این موجودات بی رحم را اعلام کردند. چرا که منافع آن‌ها در این مهم گره خورده بود و ترجیح دادند مادیات را بر انسانیت ارجحيت دهند.

به نظر شما بلادی ماری ترسناک‌تر است یا مادران قاتل؟

حال گروهی از بازیسازان مستقل برای این‌که نشان دهند خیلی طرفدار آزادی و مردم هستند، قرار است چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار را با راه‌اندازی کمپین فروش بازی جمع‌آوری کنند و به مادران قاتل یعنی آن‌هایی که طرفدار سقط جنین و کشتن نوزادان هستند کمک مالی کنند.

آن‌ها برای جمع‌آوری این مبلغ مجموعه‌ای متشکل از ۷۵۰ بازی و بیش‌تر که ارزش واقعی آن‌ها فراتر از ۳۰۰۰ دلار است را تنها به ارزش ۱۰ دلار به فروش می‌رسانند. البته این مبلغ به وسیله‌ی حمایت مالی یا همان دونیت دریافت می‌شود و خریداران می‌توانند از ۱۰ دلار به بالا برای کار به شدت خیرخواهانه‌ی «کمک به مادران قاتل» پرداخت کنند!

همان‌طور که مشاهده می‌کنید مرزهای انسانیت و شرافت روز به روز در حال جابه‌جا شدن هستند! نظر شما در خصوص این کار خیرخواهانه و بشردوستانه چیست!؟ لطفاََ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها