بیلبوردهای سامسونگ موبایل در پاکستان به آتش کشیده شدند

بیلبوردهای سامسونگ موبایل در پاکستان به آتش کشیده شدند

به دلیل اشتراک گذاری یک QR code کفرآمیز، بیلبوردهای سامسونگ موبایل در پاکستان به آتش کشیده شدند.

پلیس پاکستان در پی اعتراضات کراچی، ۲۷ کارمند سامسونگ را دستگیر کرد. QR code کفرآمیز بیلبوردهای سامسونگ در بازار موبایل فروشان کراچی، آتش خشم مسلمانان و یکتاپرستان پاکستان را شعله‌ور کرد و در اعتراض به این اقدام غيراخلاقی بیلبوردهای سامسونگ را به آتش کشیدند.

طبق گفته‌ی پلیس پاکستان، ماجرا به دستگاه Wi-Fi مستقر در Star City Mall برمی‌گردد. این دستگاه وای فای شروع به پخش پیام‌های کفرآمیز می‌کند و مردم منطقه را به اعتراض وا می‌دارد. در پی این اقدام و در حالی که اعتراضات از کنترل خارج شده بود، پلیس ۲۷ کارمند سامسونگ که به نوعی در این اقدام محکوم شده دخیل بوده‌اند را دستگیر کرد. همچنین بررسی بیش‌تر ماجرا در دست اقدام است.

QR code کفرآمیز بیلبوردهای سامسونگ در بازار موبایل فروشان کراچی

نمایندگی سامسونگ در پاکستان در خصوص این ماجرا حتی از یک عذرخواهی ساده نیز دریغ کرد. بیانیه‌ی سامسونگ صرفاً خاطرنشان کرد که شرکت در خصوص مسائل مذهبی موضع خنثی و بی‌طرفانه دارد. البته آن‌ها اضافه کردند که به همه‌ی مذاهب و ادیان احترام می‌گذارند و برای دین مبین اسلام نیز نهایت احترام را قائل هستند.

سامسونگ در ادامه اعلام کرد که تحقیق و تفحص داخلی در خصوص این ماجرا را آغاز کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ شرکت‌ها چطور به خودشان اجازه می‌دهند به مقدسات بیش از ۲ میلیارد نفر توهین کنند؟ این اقدامات مذبوحانه چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها