کریس اوانز برای منتقدان صحنه‌ی مشمئز کننده‌ی Lightyear آرزوی مرگ کرد

کریس اوانز برای منتقدان صحنه‌ی مشمئز کننده‌ی Lightyear آرزوی مرگ کرد

انیمشین بحث برانگیز و ضداخلاقی Lightyear در کشورهای متعددی ممنوع اعلام شده است و این موضوع صدا پیشه‌ی اصلی را به ستوه آورده است. تا جایی که کریس اوانز برای منتقدان صحنه‌ی مشمئز کننده‌ی Lightyear آرزوی مرگ کرد!

جدیدترین انیمیشن پیکسار مطابق انتظارات با واکنش شدید طرفداران و مخاطبان مواجه شده است. انیمیشن بحث برانگیز Lightyear در کشورهای متعددی تحریم شده است. این موضوع ظاهراً به مذاق کریس اوانز، صداپیشه‌ی باز لایتیر خوش نیامده است.

او در پاسخ به اعتراضات گسترده پیرامون صحنه‌ی ضد خانواده‌ی این انیمیشن گفت: «حقیقت این است که این آدم‌ها احمق هستند. هر زمان که شاهد یک حرکت اجتماعی مترقی هستیم، یک داستان آمریکایی، ما پیشرفت می‌کنیم و به جلو می‌رویم. اما همیشه آدم‌هایی هستند که بابت این مسائل نگران هستند و مانع‌تراشی می‌کنند. اهمیتی ندارد. نباید به این افراد توجه کرد. آن‌ها همچون دایناسورها منقرض می‌شوند و می‌میرند. مهم این است که حرکت خود را ادامه دهیم.»

کریس اوانز انمیشن لایت یر لایتیر

صحبت‌های توهین آمیز این بازیگر معلوم الحال که ظاهراً خانواده‌ی خود نیز از اعضای منحرفان اخلاقی به شمار می‌روند، چند نکته دارد. نخست این‌که همه‌ی معترضانی که باور دارند جای چنین صحنه‌هایی در انیمشین نیست را احمق خطاب کرده، و در ادامه این‌که برای آن‌ها آرزوی مرگ کرده است! جالب است که این افراد ادعای آزادی بیان و عقیده هم دارند! آن‌وقت واکنش آن‌ها در قبال نارضایتی و اعتراضات منطقی و به حق این است که برای معترضان آرزوی مرگ می‌کنند و آن‌ها را احمق خطاب می‌کنند! قضاوت با شما.

نظر شما در این خصوص چیست؟ انیمیشن‌ها که مخاطب اصلی آن‌ها کودکان هستند باید جولانگاه شعارهای سیاسی و پیام‌های ضد اخلاقی باشند؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها