حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Evil Genius 2: World Domination

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Evil Genius 2: World Domination

بازی Evil Genius 2: World Domination یک استراتژی جذاب و متفاوت است. شما در این بازی نقش یک شرور نابغه را بازی می‌کنید که باید پایگاه خود را ارتقاء دهد و زیر دستانش را پرورش دهد. شما باید پایگاه خود را در برابر نیروهای عدالت محافظت کنید و دنیا را تحت سیطره‌ی خود قرار دهید. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Evil Genius 2: World Domination بپردازیم.

بازی اویل جینیوس 2 منحصر به فرد و دلنشین است. احتمالاً این بازی به بهترین تجربه‌ی استراتژی پایگاه سازی شما تبدیل شود. سبک هنری چشم‌نواز و داستان درگیر کننده‌ی آن حتماً مورد توجه شما قرار می‌گیرد. شوخ طبعی و طنز جذاب بازی نیز، قابل چشم پوشی نیست.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Evil Genius 2: World Domination

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GT 1030 2GB, Radeon RX 550 2GB
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3-8100
  • فضای ذخیره‌سازی: 18 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Evil Genius 2: World Domination

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce GTX 1660 Super 6GB, Radeon RX 5700 8GB
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-4770K, AMD Ryzen 5 1600
  • فضای ذخیره‌سازی: 18 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Starship Troopers: Terran Command 

شخصیت اصلی بازی Evil Genius 2: World Domination

آیا من می‌توانم Evil Genius 2: World Domination را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی Evil Genius 2: World Domination به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. برای نصب این بازی شما به تنها 18 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای اویل جینیوس 2 استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel Core i3-8100 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel Core i7-4770K, AMD Ryzen 5 1600 می‌باشد. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی GeForce GT 1030 2GB, Radeon RX 550 2GB می‌باشد. و برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از GeForce GTX 1660 Super 6GB, Radeon RX 5700 8GB پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Evil Genius 2: World Domination دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها