توییچ به بهانه‌ی تحریم پول استریمرهای روس را بالا کشید

توییچ به بهانه‌ی تحریم پول استریمرهای روس را بالا کشید

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی سرگرمی و هنرصنعت بازی‌های ویدئویی دزدی را تعریف تازه‌ای بخشیدند. در جدیدترین اقدام توییچ به بهانه‌ی تحریم پول استریمرهای روس را بالا کشید.

در همین راستا استریمر معروف روسی Alexey ‘Jesus AVGN’ Gubanov با به اشتراک گذاری ایمیل خود، اعلام کرد که توییچ همه‌ی پرداخت‌ها را متوقف کرده است. عملاً تمام استریمرهای روسی از تراکنش‌های مالی محروم شده‌اند. توییچ به استریمرها اعلام کرده است که با توجه به تحریم‌ها همه‌ی پرداخت‌ها متوقف شده‌اند. و می‌بایست روش پرداختی جدید تعریف شود.

توییچ به بهانه‌ی تحریم پول استریمرهای روس را بالا کشید Alexey 'Jesus AVGN' Gubanov

جالب اینجاست که شخص Alexey ‘Jesus AVGN’ Gubanov سال‌هاست از روسیه خارج شده و ساکن آمریکاست. و به گفته‌ی خودش با سیاست‌های پوتین مخالف است. با این حال صرفاً به دلیل روس بودن شامل تحریم‌ها شده است و حساب‌های او را مسدود کرده‌اند. خب این موضوع مصداق بارز تبعیض نژادی است.

پیش از این هم شاهد این بودیم که شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی بازار روسیه و روسیه‌ی سفید را تحریم کرده‌اند. و این موضوع به بیش از 400 میلیون نفر آسیب وارد کرده است. چرا که ساکنین کشورهای اطراف روسیه نیز از آی‌پی روسیه برای خرید استفاده می‌کردند و حال محروم واقع شده‌اند.

استریمر روسی 5 استریمر برتر زن

نظر شما در خصوص این تبعیض نژادی چيست؟ اخلاقیات به کجا می‌رود؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید. و عضو گروه تلگرامی کاربران ساویس‌گیم شوید تا با حرفه‌ای‌ها در ارتباط باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها