روسیه برای مبارزه با تحریم‌ها قوانین حق نشر را تغییر می‌دهد

روسیه برای مبارزه با تحریم‌ها قوانین حق نشر را تغییر می‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، از زمان آغاز درگیری روسیه با اوکراین شرکت‌های بازی‌سازی در اقدامی سیاسی و غیرحرفه‌ای وارد ماجرا شدند. این شرکت‌ها بازار و مردم روسیه را تحریم کردند.

دولت روسیه برنامه‌های متفاوتی برای مقابله با این تحریم‌های ضدبشری ترتیب داده است. یکی از این برنامه‌ها تغییر قوانین حق نشر است. پیش از این استفاده از برنامه و بازی‌های کپی شده در روسیه غیرقانونی بود، ولی حال دولتمردان تصمیم گرفته‌اند این محدودیت را در جواب تحریم‌های سیاسی ملغی کنند.

روسیه برای مبارزه با تحریم‌ها قوانین حق نشر را تغییر می‌دهد

زین پس استفاده و دانلود برنامه‌ها و بازی‌های ویدئویی هیچ‌گونه محدودیتی نخواهد داشت. و انجام این کار جرم انگاری نخواهد شد. در نتیجه مردم روسیه به راحتی به بازی و برنامه‌های روز دسترسی خواهند داشت و برخلافِ گذشته محدودیت قانونی نخواهند داشت. به هر حال چیزی که عوض دارد، گله ندارد. وقتی شرکت‌ها مردم را تحریم کرده‌اند، احترام به حقوق آن‌ها توسط مردم احمقانه است.

شرکت‌های Microsoft, Sony, Nintendo, Activision Blizzard, Electronic Arts, Ubisoft, Take-Two Interactive, Epic Games, CD Projekt, Bungie, Rovio, Supercell, Niantic, Humble و Plarium با تحریم روسیه خودشان را از بازار 3.4 میلیارد دلاری محروم کرده‌اند. این کار کم‌ترین ضرر را به دولت روسیه خواهد رساند و فقط شرکت‌ها را به دلیل اتخاذ این تصمیم سیاسی در نظر جهانیان منفور خواهد ساخت.

جنگ روسیه و اوکراین

نظر شما در این خصوص چیست‌؟ این حرکات سیاسی نفعی به شرکت‌های بازی‌سازی خواهد رساند؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها