تماشا کنید: تریلر گیم پلی ELEX 2 با محوریت مبارزات

تماشا کنید: تریلر گیم پلی ELEX 2 با محوریت مبارزات

به گزارش ساویس‌گیم، تریلر گیم پلی جدیدی برای ساخته‌ی جدید Piranha Bytes یعنی بازی ELEX 2 ارائه شد. این تریلر روی مبارزات بازی متمرکز است. در این بازی گروه‌ها، کلاس‌ها و مهارت‌های فراوانی وجود دارند که تنوع گیم پلی را افزایش می‌دهند.

دشمنان ELEX 2 تنوع فراوانی دارند از انسان‌های معمولی گرفته تا بیگانگان و غول‌های بی شاخ و دم. سلاح‌های شما نیز مشتمل بر جادو، شمشیر، تفنگ و تیر و کمان است. سبک مبارزه‌ی شما بستگی به نوع همکاری با گروه‌های مختلف دارد، البته این نکته را در نظر داشته باشید که می‌بایست همه‌ی گروه‌ها را برای مقابله با دشمن خارجی متحد سازید.

بازی ELEX 2

بازی ELEX 2 در تاریخ 10 اسفند برای Xbox One, PS4, PS5, PC و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص بازی به مطالب گذشته‌ی ما مراجعه کنید.

ناگفته نماند که شماره‌ی نخست این بازی تحت عنوان ELEX سال 2017 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شده است. و نسخه‌ی PC بازی نیز در دسترس است. همچنین دنباله‌ی بازی نیز قرار است یک اکشن-نقش‌آفرینی جذاب جهان‌باز با عناصر ماجراجویانه باشد. که البته اندک مشکلات نسخه‌ی نخست را برطرف ساخته است.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی این بازی چیست؟ برای تجربه‌ی ELEX 2 مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها