هنری کویل ساخت فیلم Red Dead Redemption را ایده‌ی خوبی می‌داند

هنری کویل ساخت فیلم Red Dead Redemption را ایده‌ی خوبی می‌داند

به گزارش ساویس‌گیم، ستاره‌ی سریال ویچر هنری کویل، این روزها که با اکران فصل دوم سریال مواجه شده حسابی در کانون توجه قرار گرفته است.

هنری کویل بازیگر توانمندی است که به خوبی شخصیت گرالت از فرانچایز ویچر را به تصویر کشیده. وی که به تازگی شروع به تجربه‌ی Red Dead Redemption 2 کرده است، حسابی سر ذوق آمده و شاهکار راکستار را ستود.

سریال ویچر فیلم رد دد هنری کویل

هنری کویل در مصاحبه‌ی اخیر گفت: من به تازگی شروع به تجربه‌ی Red Dead Redemption 2 کرده‌ام. البته می‌دانم که کمی دیر به این جرگه پیوسته‌ام، ولی به هر حال من در حال تجربه‌ی این بازی هستم و حسابی از آن لذت می‌برم. به نظر من ساخت فیلم اقتباسی از جهان Red Dead فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. و شخصاً خیلی دوست دارم روزی شاهد همچین فیلمی باشم.

هنری کویل حسابی با سریال ویچر درخشیده است و مورد توجه طرفداران هنرصنعت قرار گرفته. به نظر شما در صورت ساخت فیلم Red Dead Redemption، هنری برای ایفای نقش کدام شخصیت مناسب است؟ آرتور مورگان چطور است؟ به نظر نمی‌رسد که خیلی برای ایفای نقش جان مارستون افسانه‌ای مناسب باشد.

هنری کویل ساخت فیلم Red Dead Redemption را ایده‌ی خوبی می‌داند

شما فصل دوم سریال ویچر را تماشا کرده‌اید؟ موافق ساخت فیلم Red Dead Redemption هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها