هنری کویل از سریال ویچر امیدوار است فصل سوم به کتاب‌ها وفادار باشد

هنری کویل از سریال ویچر امیدوار است فصل سوم به کتاب‌ها وفادار باشد

به گزارش ساویس‌گیم، پخش فصل دوم ویچر بحث‌های پیرامون این فرانچایز را داغ کرده است. تغییراتی که سازندگان در فصل دوم سریال به وجود آورده‌اند به مذاق طرفداران کتاب‌ها و بازی‌های ویچر خوش نیامده است. در همین راستا هنری کویل بازیگر نقش گرالت در سریال ویچر صحبت‌هایی کرده است.

هنری در خصوص حواشی فصل دوم سریال محبوب ویچر عنوان کرد: امیدوارم فصل سوم هم‌خوانی بیش‌تری با کتاب‌ها داشته باشد. و شاهد تغییرات زیادی در آن نباشیم.

فصل سوم ویچر

صحبت‌های هنری کویل در حالی است که فصل سوم سریال تقريباً نگارش شده است و ساخت آن حتمی است. فارغ از حواشی فصل دوم سریال ویچر، استقبال از آن همانند فصل اول بالا بوده است.

سریال ویچر پس از موفقیت‌های عظیم 3 گانه‌ی سی دی پراجکت که منجر به رونق گرفتن کتاب‌های ویچر شد، توسط نتفلیکس روی آنتن رفت. کلیات سریال با مجموعه‌ی سی دی پراجکت و کتاب‌ها هم‌خوانی دارد ولی در فصل دوم سازندگان تغییراتی را اعمال کرده‌اند که حواشی را بالا برده است. برای جلوگیری از فاش شدن داستان به تغییرات اشاره‌ای نمی‌کنیم ولی همین‌قدر بدانید که این تغییرات برای طرفداران بازی‌های ویچر و کتاب‌های این فرانچایز چندان خوشایند نخواهند بود.

هنری کویل از سریال ویچر امیدوار است فصل سوم به کتاب‌ها وفادار باشد

شما فصل دوم سریال ویچر را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان در خصوص این سریال چیست؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها