چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

هشدار افشای پایان‌بندی رزیدنت ایول ویلیج

بازی Resident Evil Village یک موفقیت تمام عیار بود. جدیدترین نسخه‌ی رزیدنت ایول ادامه دهنده‌ی داستان Resident Evil 7 و ماجراهای خانواده‌ی وینترز است. بازی Resident Evil Village مورد استقبال طرفداران رزیدنت نیز قرار گرفت. خیلی از طرفداران معتقدند که بازی پایان خوبی برای داستان Ethan Winters و خانواده‌ی او رقم زده است.

با این حال طرفداران یک راز بزرگ را در تیتراژ پایانی Resident Evil Village پیدا کردند که ممکن است پایان بازی را با سر به زمین بکوبد. بر طبق این راز سرنوشت Ethan Winters آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست. با این حال برای داستان کلی رزیدنت ایول هم که شده نباید Ethan Winters حضور فعالی در Resident Evil 9 داشته باشد.

نوشتار مرتبط: بازی‌های جدید Resident Evil نمی‌توانند Leon را نادیده بگیرند

چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

آیا Ethan Winters هنوز زنده است؟

پایان‌بندی Resident Evil Village در خصوص سرنوشت Ethan Winters صریح بود. او داوطلب شد تا در روستا بماند و بمب را فعال کند. تا بدین وسیله ماجراهای بازی را برای هميشه خاتمه دهد. اتفاقی که میا از آن واهمه داشت افتاد و کریس ردفیلد با نقشه‌ی ایتن موافقت کرد. در نتیجه ما شاهد روی هوا رفتن Ethan, Mother Miranda و تمام روستا بودیم. در همین بین کریس، میا و رُز با هلی‌کوپتر از مهلکه گریختند.

ایتن یک پایان قهرمانانه در داستان رزیدنت ایول داشت. پایانی که با شخصیت وی هم‌خوانی داشت. حداقل این چیزی بود که همه تصور می‌کردند، اما ظاهراً کپکام خیال‌های دیگری دارد.

چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

در صحنه‌ای که پس از تیتراژ پایانی به نمایش درآمد ما رُز را دیدیم که به مزار پدرش آمده است. در آن‌جا یکی از مأمورهای کریس ردفیلد می‌آید که او را به ماشین هدایت کند. اینجا بود که ما کریس متوجه می‌شویم که Rose قدرت‌های زیادی را از پدرش به ارث برده است. حتی قدرت‌هایی که کریس هم از آن‌ها بی‌خبر است. این صحنه‌ی پایانی طرفداران را بر آن داشت که تصور کنند Rose شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود. و یا شاید حتی شخصیت منفی باشد با توجه به عصبانیتی که در درون او به چشم می‌آمد.

حال نکته‌ی جالب اینجاست که طرفداران ماد free camera را روی بازی استفاده کردند و متوجه شدند که ایتن در آن صحنه حضور داشته است! او به سمت ماشینی که Rose در آن حضور داشت حرکت می‌کند! بنابراین متأسفانه این امکان وجود دارد که باز هم Ethan Winters شخصیت اصلی بازی بعدی رزیدنت یعنی Resident Evil 9 باشد.

نوشتار مرتبط: قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

اصلاً چرا Resident Evil 9 باید یک شخصیت اصلی جدید اختیار کند؟

قابل درک است که برخی طرفداران حال که ایتن وینترز از یک شهروند معمولی تبدیل به یک ماشین کشتار نامیرا شده است، خواهان کنار گذاشتن داستان وینترزها نباشند. اتفاقات عجیبی در جهان رزیدنت ایول رخ داده است در نتیجه هر پیچش داستانی قابل درک است. اما حقيقتاً پایان‌بندی Resident Evil Village برای Ethan Winters فوق‌العاده بود. داستان پدری که خودش را فدای دخترش می‌کند. او باید فدا می‌شد تا ایمنی Rose تضمین شود.

اگر Ethan Winters هنوز زنده باشد، کل آن پایان‌بندی و از خود گذشتگی که شاهدش بودیم پوچ و کم ارزش می‌شود. ما در رزیدنت ایول ویلیج متوجه شدیم که ایتن نامیراست. هرچند که در پایان بازی بدن او رو به زوال بود و خود می‌دانست که مأموریتی که برایش داوطلب شده است یک خودکشی محض است. بقای ایتن فداکاری او را کم ارزش و شخصیت قهرمان گونه‌اش را مخدوش می‌کند. سوای از آن انتخاب کپکام در فدا کردن شخصیت اصلی جدید فرانچایز و ارائه‌ی یک پایان نسبتاََ خوش فوق‌العاده منحصر به فرد بود.

چرا Resident Evil Village باید پایان کار Ethan Winters باشد؟

بازگرداندن ایتن و چیدن داستان طوری که او برخلافِ همه‌ی احتمالات جان سالم به در برده، بیش‌تر یک حرکت فن سرویس است. چه بهتر که کپکام به فکر تصویر کلی و ارائه‌ی داستان وفادار به ریشه‌ها باشد. داستان ایتن باید در Resident Evil Village پایان یابد. تا جا برای یک شخصیت اصلی جدید در Resident Evil 9 باز شود.

بازی Resident Evil Village هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Stadia, Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

 

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها