کاربران PS5 منتظر Starfield نباشید؛ ختم کلام

کاربران PS5 منتظر Starfield نباشید؛ ختم کلام

به گزارش ساویس‌گیم، با این‌که برخی از عزیزان کماکان سودای عرضه شدن Starfield روی PS5 را دارند، ولی مایکروسافت و بتزدا دگرباره تأکید کردند که این رویا محقق نخواهد شد.

بازی مورد انتظار Starfield سال‌هاست که چشم بازی دوستان را به خود خیره کرده است. حال که بالأخره در E3 2021 شاهد نخستین نمایش نسبتاََ طولانی بازی بودیم، عطش بازی دوستان بیش‌تر شد.

متأسفانه در نمایش مذکور تأکید شد که بازی انحصاری کنسولی مایکروسافت خواهد بود به این معنا که پلتفرم‌های بازی را Xbox Series X/S و PC تشکیل می‌دهند.

کاربران PS5 منتظر Starfield نباشید؛ ختم کلام

با این حال صحبت‌های دو پهلوی دست اندرکاران بازی دوستان را امیدوار کرده بود که شاید در ادامه شاهد عرضه‌ی این بازی مورد انتظار برای PS5 نیز باشیم.

به تازگی پیت هاینز مدیر ارشد بتزدا در خلال استریم صحبت‌هایی کرده بود که همگان را به این مهم امیدوار کرد که Starfield برای PS5 نیز عرضه خواهد شد. اما آرون گرینبرگ از مایکروسافت بلافاصله خاطرنشان کرد که بازی مذکور تنها برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. همچنین Starfield برای ایکس‌ باکس گیم پس نیز منتشر خواهد شد که از طریق ابر مایکروسافت نیز در دسترس خواهد بود.

در ادامه و با بالا گرفتن ماجرا پیت هاینز روشنگری کرد که صحبت‌های او به معنای عرضه شدن بازی Starfield برای PS5 نبوده است.

کاربران PS5 منتظر Starfield نباشید؛ ختم کلام

بنابراین اگر قصد تجربه‌ی بازی Starfield را دارید تنها امکان شما Xbox Series X/S، PC و ایکس باکس گیم پس می‌باشد که البته از طریق ابر مایکروسافت نیز تجربه‌ی بازی ممکن است. بازی Starfield در تاریخ 20 آبان 1401 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست دوستان؟ نا امید شدید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها