قطع همکاری Konami با آنتوان گریزمان!

قطع همکاری Konami با آنتوان گریزمان!

به گزارش ساویس‌گیم، شرکت نام آشنای Konami که سری محبوب PES را در کارنامه دارد ارتباط خود با ستاره‌ی بارسلونا را قطع کرد.

ماجرا بازمی‌گردد به اتهامات اظهارات نژادپرستانه در خصوص این ستاره‌ی فرانسوی. چندی پیش ویدئویی به بیرون درز کرد که عثمان دمبله و آنتوان گریزمان یک مسؤل فنی هتل که نژاد آسیایی داشت را مورد تمسخر قرار می‌دادند. این ویدئو مربوط به 2 سال پیش است و بازيکنان نام‌برده بابت آن عذرخواهی کرده بودند.

شرکت Konami اما در بیانیه‌ای اعلام کرد که ذات ورزش به دور از نژادپرستی و اعمال اینچنینی است در نتیجه ما ارتباط خود با این بازیکن را قطع می‌کنیم. البته ما کماکان با تیم بارسلونا قرارداد داریم و از همکاران خود درخواست داریم که توضیحات بیش‌تری در این خصوص به ما ارائه دهند تا تصمیمات بیش‌تری در این خصوص اتخاذ کنیم.

قطع همکاری Konami با آنتوان گریزمان!

پیش از این قرار بود گریزمان سفیر سری بازی‌های محبوب Yu-Gi-Oh! باشد.

و اما در خصوص PES 22 شایعات حاکی از آن هستند که این بازی به صورت free to play خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها در خصوص این بازی شدت گرفته‌اند باید منتظر ماند و دید در ماه‌های آینده وضعیت به چه شکل خواهد بود.

نظر شما در خصوص این اتفاقات چیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها