ارسال زودهنگام نسخه‌ی اولیه‌ی Xbox Series X|S به سونی!

مایکروسافت از فروش کنسول سودی نبرده است؛ راه‌های سودآوری ردموندی‌ها؟

به گزارش ساویس‌گیم، طبق اطلاعات به دست آمده و صحبت‌های مدیر اجرایی ایکس باکس خانم Sarah Bond، مایکروسافت به منظور عرضه‌ی MLB The Show 21 نسخه‌ی اولیه‌ی Xbox Series X|S را ماه‌ها قبل از عرضه برای سونی ارسال کرده بود.

خانم Sarah Bond این اقدام را مظهر اعتماد خواند که بین ناشران بزرگ هنر-صنعت وجود دارد. ایشان در گفت‌وگو با همکاران ما در VGC گفتند: ما علاقه‌ی زیادی به MLB The Show 21 داریم. عرضه‌ی یک بازی بیس‌بال برای ایکس‌ باکس موقعیت خوبی بود. اما لازمه‌ی آن اعتماد بود. اعتماد به این‌که پیش از عرضه‌ی کنسول‌ها نسخه‌ی اولیه‌ی Xbox Series X|S را برای سونی ارسال کنیم تا بازی را برای کنسول‌های ایکس باکس بهینه کنند.

ارسال زودهنگام نسخه‌ی اولیه‌ی Xbox Series X|S به سونی!

شایان ذکر است که بازی مذکور نه تنها روی ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه شد، بلکه از روز اول روی گیم پس قرار گرفت و با استقبال گسترده‌ای نیز مواجه شد.

قطعاََ ارتباط اینچنینی و اعتمادی که بین شرکت‌ها وجود دارد، ستودنی است و موجب اعتلای هنر-صنعت خواهد شد. شرکت‌ها با هم همکاری نزدیکی دارند و موفقیت‌های يکديگر را بررسی و تحلیل می‌کنند. همانگونه که چندی پیش سونی نمایش جذاب مایکروسافت در E3 2021 را به سران ایکس باکس تبریک گفت.

در نهایت این بازی است که اهمیت ندارد، نه جعبه‌ها و رنگ‌ها. اینطور نیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها