وقتی یک استریمر سطح چندم عضو بزرگ‌ترین استودیوی پلی‌استیشن می‌شود

عصر دیجیتال سیاهی‌های خود را نشان می‌دهد و مایکروسافت در این بین می‌درخشد، پلی‌استیشن

به گزارش ساویس‌گیم، بیانیه‌ی اخیر پلی‌استیشن و سانتامونیکا در خصوص تأخیر بازی God of War جدید و بین نسلی شدن آن خاطر طرفداران این استودیوی پرآوازه را مکدر کرد. در نتیجه اعتراضاتی روانه‌ی سازندگان شد که اولاً چرا بین نسلی بودن بازی اینقدر دیر اعلام شد و در ثانی علت تأخیر بازی چیست.

متأسفانه طرفداران به زعم این‌که آلانا پیرس واقعاً جزوی از سازندگان بازی و عضو حقیقی سانتامونیکاست، اعتراضات خود را به او نیز منتقل کردند که البته مثل همیشه افرادی نیز بودند که از فضای پیش آمده سوءاستفاده کنند و نام گیمرها را لکه‌دار کنند.

حال این استریمر معلوم‌الحال که حقیقتاً حیف اسم استریمر که روی او باشد، با جنجال رسانه‌ای و ننه من غریبم بازی برخی از پیام‌های طرفداران بازی را منتشر کرده و ادعا کرده که مورد هجمه قرار گرفته است!

طبق گزارشات بازی God of War Ragnarok تأخیر خورده است

البته تقصیر این شخص سطح چندم نیست، نه تقصیر شرکت بزرگ سونی است که با استخدام افراد اینچنینی برای کارهای تبلیغاتی موافقت می‌کند و موجبات بی آبرویی برند پلی‌استیشن می‌شود. نکته‌ی تاسف‌بار اینجاست که کارگردان بزرگ کوری بارلوگ هم به حمایت این شخص معلوم‌الحال پرداخته است. البته خیلی خرده‌ای نمی‌شود به جناب بارلوگ گرفت چرا که به عنوان عضوی از تیم سانتامونیکا سعی در پشتیبانی از او داشته است.

اميدواریم در ادامه شاهد قوت گرفتن خبرهای جهت دار و اینچنینی در سطح رسانه‌های بین‌المللی نباشیم تا هنر-صنعت دوست داشتنی ما جولانگاه افراد پوچی چون Alanah Pearce نباشد.

god pf war ragnarok

نظر شما خوبان در این خصوص چیست؟ بخش نظرات از آن شماست.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها