سونی قصد عرضه‌ی بازی‌های خود برای موبایل را دارد

سونی قصد عرضه‌ی بازی‌های خود برای موبایل را دارد

به گزارش ساویس‌گیم، سونی از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن روی موبایل خبر داد. سونی در نسل هشتم حسابی روی عناوین انحصاری مانور داد. از God of War و The Last of Us گرفته تا کلی بازی دیگر. نکته‌ی جالب اینجاست که سونی قرار است این رویکرد را در خصوص PS5 هم تکرار کند.

بازی‌های جدید PS5 شامل Returnal، Ratchet and Clank Rift Apart و Horizon Forbidden West می‌باشند که البته روز به روز هم بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. عرضه شدن این بازی‌ها برای پلتفرم جدیدی همچون موبایل می‌تواند جذاب باشد.

جیم رایان از سونی در جدیدترین صحبت‌های خود از برنامه‌های پلی‌استیشن برای عرضه‌ی بازی‌های خود روی موبایل خبر داد. هنوز مشخص نیست چه عناوینی قرار است روی این پلتفرم عرضه شوند. ولی بدون شک Ratchet and Clank و Little Big Planet گزینه‌های در دسترسی به شمار می‌روند.

از زمان روی کار آمدن جیم رایان در رأس سونی، رویکردهای اینچنینی زیادی را شاهد بوده‌ایم. رویکردهایی که سودآوری را در درجه‌ی نخست قرار داده‌اند و با روح شرکت ژاپنی در تضاد هستند. ثمره‌ی این رویکرد هم تعطیلی استودیو ژاپن بوده است که ضربه‌ی بزرگی به روح هنرصنعت بازی‌های ویدئویی وارد کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها