تاریخ رونمایی از بازی مورد انتظار Virtua Fighter eSports مشخص شد

تاریخ رونمایی از بازی مورد انتظار Virtua Fighter eSports مشخص شد

به گزارش ساویس‌گیم، Virtua Fighter eSports ظاهراً عنوان جدید در این فرانچایز با سابقه‌ی سگا باشد. البته هنوز اسم این بازی مشخص نیست و صرفاً می‌دانیم که متمرکز بر ورزش‌های الکترونیک خواهد بود.

سگا پیش از این در مراسم TGS گذشته فقط به یک تیزر کوتاه از Virtua Fighter eSports بسنده کرده بود. اما به زودی به مناسبت سالگرد 60 سالگی سگا شاهد رونمایی از برنامه‌های این غول کهنه‌کار ژاپنی خواهیم بود.

سگا اعلام کرد که رونمایی از Virtua Fighter eSports در تاریخ 6 خردادماه صورت خواهد گرفت. این رونمایی احتمالاً شگفتانه‌های دیگری هم به همراه داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که با یک بازی کاملاََ جدید طرف خواهیم بود یا نسخه‌ی بهبود یافته‌ی نسخه‌های قبلی. برخی صحبت‌هایی از Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown می‌کنند.

آخرین بازی از فرانچایز محبوب Virtua Fighter به سال 2012 برمی‌گردد. فارغ از این‌که بازی در دست ساخت نسخه‌ی کاملاً جدید یا بهبود یافته باشد همه‌ی عاشقان بازی‌های مبارزه‌ای خوشحال خواهند شد. این فرانچایز نخستین بازی مبارزه‌ای 3 بعدی تاریخ را به هنر-صنعت بازی عرضه کرد. عنوانی که یو سوزوکی افسانه‌ای را در مقام طراح به خود می‌دید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای رونمایی از پروژه‌ی Virtua Fighter eSports مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها