آینده‌ی فرانچایز The Outer Worlds در دستان چه کسی خواهد بود؟

آینده‌ی فرانچایز The Outer Worlds در دستان چه کسی خواهد بود؟

به گزارش ساویس‌گیم، آینده‌ی فرانچایز The Outer Worlds چه خواهد شد؟ با این‌که سازندگان این بازی یعنی Obsidian Entertainment هم‌اکنون زیر پرچم مایکروسافت قرار گرفته‌اند، اما وظيفه‌ی نشر این بازی بر عهده‌ی Private Division از Take-Two Interactive بود. با توجه به این موضوع آینده‌ی این فرانچایز در دستان چه کسی خواهد بود؟

چندی پیش سران Take-Two Interactive از آینده‌ی این فرانچایز می‌گفتند و از موفقیت The Outer Worlds ابراز خرسندی کرده بودند. همچنین به نوعی اشاراتی هم به آینده داشتند. اما در ادامه صحبت‌های خود را اصلاح کردند و گفتند: آینده‌ی The Outer Worlds بر عهده‌ی Obsidian Entertainment و مایکروسافت می‌باشد. ظاهراً فیل اسپنسر در تماسی سران Take-Two Interactive را توجیه کرده است.

آینده‌ی روشنی در انتظار The Outer Worlds خواهد بود. نسخه‌ی اول بازی بالای 3 میلیون نسخه فروش را به ثبت رساند. در حالی که بودجه‌ی بازی فوق‌العاده محدود بود. باید دید که با یک بودجه‌ی درست و حسابی در سطح عناوین AAA چه شاهکاری را تحویل خواهیم گرفت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ نسخه‌ی اول را پسند کردید؟ به آینده‌ی این فرانچایز با رهبری مایکروسافت خوش‌بین هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها