به‌روزرسانی جدید بازی Marvel’s Avengers محتوای جدیدی در بر دارد

به‌روزرسانی جدید بازی Marvel's Avengers محتوای جدیدی در بر دارد

به گزارش ساویس‌گیم، Marvel’s Avengers رها نشده است. علیرغم عرضه‌ی دست و پا شکسته و انتقادهای فراوان به بازی، سازندگان آن را رها نکرده‌اند. به‌روزرسانی جدید بازی قرار است رویداد Red Room Takeover را به ارمغان آورد. در این رویداد HARM Room هک شده است و بازی‌بازان می‌توانند از سطح 1 تا 120 ارتقاء یابند. همچنین Surging Set جدیدی برای افراد بالای سطح 80 در دسترس قرار خواهد گرفت.

بخش جدیدی که اضافه شده است Champion System می‌باشد. بازی‌بازانی که شخصیت خود را به بالاترین سطح در Marvel’s Avengers رسانده باشند. حال با انجام مأموریت‌ها می‌توانند امتیاز تجربه‌ی ویژه کسب کنند و مهارت‌های جدیدی را برای خود آزاد کنند. همچنين سطح آسیب و توانایی‌های آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

این به‌روزرسانی در مجموع تغییرات زیادی را در بازی ایجاد خواهد کرد. و نقاط ضعف پیشین را برطرف می‌کند. همچنین محدودیت‌های دست و پا گیر نیز کنار خواهند رفت.

از همه مهم‌تر این‌که این به‌روزرسانی باگ‌های مختلف Marvel’s Avengers را نیز برطرف می‌کند. و می‌توانید تجربه‌ی روان‌تر و در دسترس‌تر‌ی را تجربه کنید. به‌روزرسانی V1.7.0 بازی هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها قابل دریافت است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان در خصوص آن چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها