به نقل از سونی تولید PS5 در تابستان افزایش خواهد یافت

به نقل از سونی تولید PS5 در تابستان افزایش خواهد یافت

به گزارش ساویس‌گیم، گیمرهایی که امکان دستیابی به کنسول جدید سونی را نداشته‌اند، هنوز یک شانس دیگر دارند. غول ژاپنی گزارش می‌دهد که تولید PS5 را در ماه‌های آینده افزایش خواهد داد.

عليرغم گزارش‌های متعدد از کمبود موجودی PS5 در سرتاسر جهان، فروش کنسول جدید سونی رکوردشکنی کرده است. افراد زیادی در نقاط مختلف جهان از خرید PS5 عاجز مانده‌اند. دلیل این اتفاق هم کمبود موجودی دستگاه است که منجر به افزایش قیمت دستگاه و در مواردی ناموجود شدن آن شده است.

جیم رایان در خلال صحبت‌های اخیر خود از افزایش تولید PS5 در ماه‌های آینده خبر داد. اتفاقی که موجب خشنودی طرفداران خواهد شد. ایشان همچنین اعلام کردند که آن‌ها به کمبود موجودی دستگاه دامن نمی‌زنند و به نوعی با فراهم کردن ناموجودی ساختگی قصد سوءاستفاده از بازار و طرفداران را ندارند. جیم رایان تأکید کرد آن‌ها سخت در تلاش هستند تا مشکل کمبود قطعات را برطرف کنند. و اگر شرایط به خوبی پیش برود در تابستان شاهد افزایش تولید PS5 خواهیم بود.

باید دید که در نهایت سونی قادر به انجام این کار خواهد بود یا خیر. چرا که رقبای آن‌ها به هیچ‌وجه با مشکلات اینچنینی مواجه نیستند. به عنوان مثال مایکروسافت وضعیت خوبی در تولید کنسول دارد و نینتندو هم همین‌طور.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها