با توجه به اطلاعات رسمی ارائه شده، بیش‌ترین درآمد فورتنایت از پلی‌استیشن است

با توجه به اطلاعات رسمی ارائه شده، بیش‌ترین درآمد فورتنایت از پلی‌استیشن است

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به اطلاعات رسمی ارائه شده درآمد فورتنایت در حد فاصل 2018 تا 2020 اکثراً از طریق PS4 بوده است. به عبارت دقیق‌تر 46.8% از مجموع درآمدهای فورتنایت روی پلی‌استیشن بوده است. پس بی‌خود نبود که سونی سرمایه‌گذاری زیادی روی Epic Games انجام داده است.

در این بین سهم ایکس باکس وان تنها 27.5% بوده است. ios نیز که سروصدای زیادی به پا کرده بود تنها 7% را به خود اختصاص داده است. اما 18% باقیمانده هم بین اندروید، PC و نینتندو سوئیچ تقسیم شده است.

جالب است بدانید که سونی 30% از درآمد حاصل از فروش V-Buck (پول درون بازی فورتنایت) را به خود اختصاص می‌دهد. اما اپیک گیمز مشکلی با این موضوع ندارد. چرا که حجم بازار پلی‌استیشن فوق‌العاده گسترده است و نیمی از درآمد خود را از پلی‌استیشن به دست می‌آورد. در آن سو اپل کمتر از 10% را در مجموع کسب می‌کند و در صدد افزایش آن است که با نارضایتی اپیک گیمز و شکایت‌های حقوقی همراه شد. این اطلاعات دقیق نیز به تازگی در جریان اسناد حقوقی به دست آمده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ این آمار را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها