بازی هیدئو کوجیما برای ایکس‌ باکس در E3 نمایش خواهد داشت؟

بازی هیدئو کوجیما برای ایکس‌ باکس در E3 نمایش خواهد داشت؟

به گزارش ساویس‌گیم، شایعه‌ی ساخت بازی انحصاری توسط استاد کوجیما برای ایکس‌ باکس در هفته‌های گذشته حسابی گرد و خاک به پا کرده است. خیلی‌ها منتظر معرفی این بازی در رویداد E3 ایکس باکس هستند. طرفداران معتقدند ذهن خلاق استاد کوجیما می‌تواند با استفاده از منابع عظیم مایکروسافت بازی بزرگی را ارائه دهد.

اما شایعات بازی جدید کوجیما برای ایکس‌ باکس از کجا آب می‌خورد؟ مگر بازی قبلی استاد انحصاری پلی‌استیشن نبود؟ شایعات بازی انحصاری استاد کوجیما برمی‌گردد به استریم جناب فیل اسپنسر که در قفسه‌ی پشت ایشان نماد Kojima Productions به چشم می‌خورد. شاید این موضوع خیلی پیش‌پاافتاده به نظر برسد، اما اینطور نیست. محصولات جدید ایکس باکس همگی ماه‌ها قبل از معرفی اشاره‌ی ریزی به آن‌ها در این استریم‌ها شده بود. گذشته از این اندکی قبل هم اظهارات جف گراب یکی از فعالان هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی هم آتش زیر خاکستر این شایعات را شعله‌ور کرد. جف گراب اعلام کرد که ایکس باکس بدون شک برای بازی بعدی کوجیما در حال مذاکره است.

ناگفته نماند که اطلاعات جدید مشخص کردند که استاد کوجیما قبل از این‌که به سراغ ایکس باکس برود پیشنهاد بازی جدید را برای سران پلی‌استیشن ارائه کرده بود. اما آن‌ها نشر بازی را بر عهده نگرفتند. هر چه که باشد فعلاً برای گمانه‌زنی‌های اینچنینی زود است. شایعات احتمال رونمایی از بازی جدید استاد کوجیما برای ایکس باکس را در مراسم TGA قوی می‌دانند. باید منتظر ماند و دید.

نظر شما چیست خوبان؟ بازی دث استرندینگ را تجربه کرده‌اید؟ دوست دارید بازی بعدی استاد کوجیما در چه سبک و سیاقی باشد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها